شناسهٔ خبر: 66677510 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

معرفی سایت متلب پروژه در انجام پروژه سالیدورک، کتیا و راینو

صاحب‌خبر -
نرم افزار سالیدورک
سالیدورک یکی از مهم ترین نرم افزارهای رشته مهندسی مکانیک می باشد که امروزه مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. سالیدورک یک نرم افزار طراحی سه بعدی قطعه می باشد که قادر است پیچیده ترین مدل ها را طراحی کند. در گذشته با توجه به عدم استفاده از نرم افزارهای طراحی سه بعدی در مکانیک بسیاری از قطعاتی که توسط دستگاه های صنعتی تولید میشد اندازه و ابعاد مناسبی را در شامل نمیشد این امر موجب میشود که قطعات دور ریز در کارخانه ها و مراکز تولیدی به شدت بالا رود.  سالیدورک بخش های مجزایی برای مدل سازی ، عملیات ورق کاری ، جوش کاری ، ریخته گری ، قالب سازی ، تحلیل تنش ، مدلسازی رفتار و مقاومت قطعه دارد. این نرم افزار به مهندسان و طراحان امکان می‌دهد تا مدل‌های سه بعدی پیچیده را طراحی، تحلیل و شبیه‌سازی کنند کند و قابلیت‌های مختلفی از جمله طراحی قطعات، مونتاژ، ترسیم نقشه‌ها، شبیه‌سازی و تحلیل را فراهم می‌کند. این نرم افزار یکی از پرکاربردترین و قدرتمندترین نرم افزارهای طراحی مهندسی در صنعت مهندسی و تولید است.

یکی از ویژکی های مهم نرم افزار سالیدورک ایجاد نقشه ها و مدلهای سه بعدی به کمک کامپیوتر می باشد و به کمک آن میتوان انواع قطعات صنعتی را در دقت نانومتر طراحی کرد . در حال حاضر انجام پروژه سالیدورک به عنوان کاربردی ترین اقدامات در زمینه طراحی قطعات صنعتی و مکانیکی به شمار میرود.
هدف از طراحی نرم افزار سالیدروک ارائه یک ابزار قدرتمند و کارآمد برای مهندسان و طراحان به منظور ایجاد و تحلیل مدل‌های سه بعدی است با استفاده از این نرم افزار، مهندسان می‌توانند به راحتی قطعات مختلف را طراحی کرده و تحلیل‌های مختلفی را بر روی آن‌ها انجام دهند. این نرم افزار همچنین به کاربران اجازه میدهد تا به صورت دقیق و دقیق‌ترین مدل‌های سه بعدی را ایجاد کرده و از آن‌ها برای تولید و تولید محصولات استفاده کنند
 
تلفیق نرم افزار کتیا و سالیدورک
نرم افزار قدرتمند کتیا به عنوان برنامه همتراز با سالیدورک معرفی میشود که هر دوی آنها برای مدلسازی و طراحی قطعات استفاده میشود با این تفاوت که کتیا ابزارهای متنوع تری در اختیار کاربران قرار داده و برای طراحی قطعات با فناوری های پیچیده تر استفاده میشود. تلفیق نرم افزار کتیا و سالیدروک می‌تواند به مهندسان و طراحان کمک کند تا از قابلیت‌های قدرتمند هر دو نرم افزار استفاده کنند و به طور همزمان از امکانات گسترده آن‌ها بهره ببرند. کتیا به عنوان یک نرم افزار پیشرفته طراحی صنعتی و سالیدورک به عنوان یک نرم افزار CAD  معروف با قابلیت‌های بسیار خوب در طراحی مکانیکی شناخته می‌شوند. به همین علت انجام پروژه کتیا یکی از ملزومات اصلی در توسعه محصولات پیچیده از جمله صنایع هوافضا، خودروسازی، صنایع دریایی و خودروسازی می باشد.

ویژگی های نرم افزار کتیا
1. طراحی سه بعدی: کتیا امکان طراحی سه بعدی پیچیده از جمله طراحی قطعات، مونتاژ ها و ساختارهای پیچیده. را فراهم می کند، 
2. تحلیل و شبیه سازی: نرم افزار کتیا شامل ابزارهای تحلیل و شبیه سازی مختلف است که به کاربران این امکان را می دهد تا عملکرد و عملکرد محصولات خود را مورد بررسی قرار دهند.
3. تولید قالب: کتیا ابزارهای قدرتمندی برای طراحی و تولید قالب های صنعتی دارد، که به تولیدکنندگان کمک می کند تا فرآیند تولید را بهینه سازی کنند.
4. مهندسی معکوس: کتیا قابلیت مهندسی معکوس را فراهم می کند، که به متخصصان این امکان را می دهد تا از قطعات و محصولات موجود برای ایجاد طرح های جدید استفاده کنند.

 

راینو و جایگاه آن در مدلسازی محصولات پیچیده
امروزه بسیاری از محصولاتی که در صنعت تولید می شود به عنوان احجام پیچیده شناخته میشود که مدلسازی بسیار دشواری دارد دلیل این امر را میتوان ریزه کاری بسیار زیاد در طراحی آنها دانست. این محصولات به طول معمول توسط کتیا و سالیدورک قابل طراحی نیست و نیاز به ابزاری دیگر داریم نرم افزار راینو به عنوان یک برنامه بسیار پیشرفته توانسته است این خلا را پوشش دهد. راینو طور گسترده ای در صنایع طراحی، معماری، طراحی صنعتی، طراحی جواهرات و تولید محصولات پیچیده استفاده می شود. این نرم افزار به کاربران امکان می دهد تا مدل های سه بعدی دقیق و پیچیده را ایجاد کرده و آنها را برای تولید و تحلیل به کارخانه ها و شرکت های تولیدی ارسال کنند. راینو از ویژگی استفاده از خطوط ریاضی برای طراحی استفاده میکند به همین جهت پروژه راینو میتواند به متخصصان در طراحی محصولات پیچیده کمک شایانی نماید.
در ادامه این مقاله میخواهیم نیازمندهای لازم برای اعتماد به یک سایت معتبر در حوزه سالیدورک را به شما معرفی نماییم.

دارا بودن نمادهای اطمینان و قانون مند بودن کسب و کار
یکی از مهم ترین مولفه ها در انتخاب یک وب سایت برای برونسپاری دریافت مجوزه های لازم و قانونی برای فعالیت می باشد. داشتن نماد اعتماد الکترونیکی که توسط وزارت صمت اعطا میشود نشان دهنده انجام تمامی فعالیت های آن مطابق با قوانین کشور می باشد، همچنین ثبت شدن در اتحادیه کسب و کارهای مجازی و دریافت جواز کسب میتواند منجر به رصد فعالیت های یک مجموعه شده و حل مشکلات احتمالی مشتریان شود
 
پشتیبانی کامل و 24 ساعته
مشتریانی که به یک مجموعه اعتماد میکنند نیازدارند بعد از اتمام پروژه فرآیند پشیبانی از محصول ازسوی وب سایت آغاز شود. این پشیبانی می بایست منجر برطرف کردن تمامی مشکلات و رفع تمامی های ایراد مربوط به پروژه شود.
 
بهره گیری از کارشناسان مجرب و ممتاز
یکی از نیازمندی های اصلی در برونسپاری پروژه همکاری با متخصصان با تجربه سالیدورک و کتیا می باشد با توجه به تخصصی بودن این نرم افزارها همکاری با متخصصان کاربلد یک ضرورت محسوب میشود
 
ارائه گزارش به صورت راهنما در مراحل انجام پروژه
بسیاری از مشتریان به دلیل عدم آشنایی با نرم افزارهای سالیدورک و کتیا نیاز دارند بعد از اتمام پروژه گزارش کامل و مبسوطی از روند انجام فعالیت های صورت گرفته داشته باشند ازاین رو تهیه گزارش و فیلم از پروژه از مهمترین نیازهای مشتریان است.
 
متلب پروژه معتبرین سایت انجام پروژه سالیدورک
در قسمت آخر این مقاله میخوام در ارتباط با سایت متلب پروژه به عنوان قدیمی ترین سایت انجام پروژه سالیدورک و کتیا صحبت کنیم این موسسه با تجربه بالای 12 سال توانسته بیشترین تعداد پروژه در حوزه سالیدروک را به سرانجام برساند. یکی از ویژگی های اصلی متلب پروژه دارا بودن کارگروه های تخصصی کتیا ، راینو و سالیدورک می باشد که نتیجه این امر دریافت رضایت مندی انتهای کار می باشد. جهت سفارش  سالیدورک میتوانید با مراجعه به سایت matlabprozhe.com با کارشناسان این موسسه به صورت رایگان و شبانه روزی تماس حاصل نمایید و یا با شماره 09108391389 در شبکه های اجتماعی تلگرام ، ایتا و واتس آپ پیام ارسال کرده تا در کمترین زمان ممکن به شما پاسخ داده شود.

نظر شما