شناسهٔ خبر: 66677338 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

همایون شجریان، پارسا پیروزفر و دیگران

جنجال‌سازان فضای مجازی هر از گاه سراغ یکی از هنرمندان و چهره‌های مشهور می‌روند تا با پرده‌برداری از اخبار پشت پرده زندگی آن‌ها به درست یا غلط، خبرهای حاشیه‌ساز بسازند. این بار نوبت به همایون شجریان و سحر دولت‌شاهی رسیده است. پیش از این قرعه به نام پارساپیروز فر افتاده بود و پیش از آن نیز نام افراد دیگری مطرح بود.

صاحب‌خبر -

فرارو- در جهان امروز با توجه به دسترسی به اینترنت و شبکه‌های اجتماعی هر خبر یا اتفاقی در کمترین زمان ممکن بیشترین نرخ انتشار را پیدا کرده است و حال بستگی به موضوع خبر یا مشهور و سلبریتی بودن و ... این انتشار ضریب می‌گیرد.

به گزارش فرارو، برخی چهره‌های مشهور مانند همایون شجریان و سحر دولتشاهی سعی دارند که از شبکه‌های اجتماعی به شکلی معقول استفاده کنند و تا جایی که امکان داشته باشد حاشیه یا مسائل زندگی شخصی خود را به این جهان پرهیاهوی مجازی نکشانند، اما باز  هم زندگی آن‌ها را شبکه‌های اجتماعی تحت الشعاع قرار داده است.

سلبریت‌ها از زندگی واقعی تا رسانه‌ای

جنجال همایون شجریان و سحر دولت‌شاهی با پست سحرگاهی

به گزارش فرارو، به تازگی با انتشار پستی از همایون شجریان به شایعاتی که پیرامون زندگی‌اش شنیده می‌شد پاسخ داد و حاشیه‌های جدید را به دنبال داشت.

همایون شجریان قبل از سحردولت شاهی نیز یکبار ازدواج کرده بود و از همسر اولش یک دختر دارد.

او گفت که از شایعات اخیر درباره رابطه خودش و سحر دولتشاهی صبرش تمام شده است. در متنی شایعه خیانت و از دست دادن یک بچه را «مزخرفات» خواند و همه را این چنین رد کرد: «عزیزای دل به این مزخرفات توجه نکنید نه خیانتی در کار من و سحرجان بوده و نه بچه‌ای که بخواد انداخته بشه تا همیشه حمایت و رفاقت پابرجاست ... خسته شد صبرما...»

در این بین خبرنگاری که طی سال‌های اخیر در خارج از کشور شایعات زیادی حول سلبریتی‌های ایرانی به راه انداخته است، مدعی شده بود که در زندگی همایون شجریان و سحردولت‌شاهی خیانتی رخ داده است.

برخی از کاربران فضای مجازی معتقدند دلیل حاشیه‌سازی برای زندگی همایون شجریان، موفقیت‌های او در کنسرت‌های اخیرش بوده است.

سلبریت‌ها از زندگی واقعی تا رسانه‌ای

شوک پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان بعد از سال‌ها سکوت

چندی پیش نیز یکی دیگر از بازیگران مطرح که همیشه بی‌حاشیه بوده با جنجالی خبری بر سر زبان‌ها افتاد. این بار داستان پارسا پیروز فر و بهاره مصداقیان بود.

تنها چند روز مانده به اکران فیلم سینمایی مست عشق با بازی پارسا پیروزفر و حضور او بر پرده سینما بعد از مدت‌ها، موج منفی خبری درباره او به راه افتاد و خانم بازیگر، سلبریتی بی حاشیه سینما و تلویزیون را متهم به بی‌اخلاقی کرد.

بهاره مصدقیان بازیگر تئاتر که سابقه همکاری در چندین نمایش تئاتر را با پارسا پیروزفر داشته، در شبکه‌های اجتماعی ادعا کرد که سالهاست  با پارساپیروزفر ارتباط پنهانی داشته و آقای بازیگر چندین مرتبه به او خیانت کرده است.

بهاره مصدقیان با انتشار عکس دو نفره شان در مورد طریقه آشنایی با پارسا پیروز فر از سال ۱۳۸۴ پس از فیلمبرداری سریال در چشم باد نوشت و او را متهم به بی‌اخلاقی کرد.

برخلاف همایون شجریان، پارسا پیروزفر نسبت به انتشار این خبر واکنشی نشان نداد.

ادعای بهاره مصدقیان واکنش‌های مختلفی را در پی داشت و برخی از کاربران علت این افشاگری را اکران فیلم سینمایی «مست عشق» با بازی پارسا پیروزفر خواندند.

سلبریت‌ها از زندگی واقعی تا رسانه‌ای

ماجرای دنباله‌دار منوچهر هادی و یکتا ناصر بر سر فرزند

امسال با شگفتی خبری درباره یک خانواده سینمایی دیگر نیز همراه بود. یکتا ناصر، بازیگر سینما و تلویزیون، ویدیویی با ظاهری آشفته از خود منتشر کرد و مدعی شد که دخترش توسط منوچهر هادی، همسر سابق خود دزدیده شده است.

ماجرا از آنجا شروع شد که یکتا ناصر، بازیگر ۴۵ ساله سینما با صدا و ظاهری آشفته در این فیلم توضیح داد که هادی فرزندشان را دزدیده و او هم به کلانتری رفته و قصد شکایت داشته ... و البته به موضوع کتک خوردن و خشونت خانگی هم اشاره کرد.

این خبر به قدری حاشیه‌ساز شد که خبرگزاری قوه قضائیه نیز وادار به واکنش شد. بعد از چندین بار به اشتراک‌گذاری پست و پاک کردن و اشتراک دوباره پست‌ها، سرانجام تمرکز کاربران از زندگی منوچهر هادی و یکتا ناصر برداشته شد تا نوبت به نفر بعدی رسید.

نظر شما