شناسهٔ خبر: 66677131 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حسینی در تذکر شفاهی:

در این دوره از انتخابات شاهد پدیده پول‌پاشی و خرید و فروش گسترده رأی بودیم

حسینی در تذکر شفاهی: نماینده مردم میانه در مجلس با بیان اینکه در این دوره انتخابات مجلس شاهد بروز پدیده پول پاشی به صورت گسترده در شعب اخذ رأی بودیم، گفت: صاحبان اندیشه و دلسوزان نظام و انقلاب روی دلایل و چرایی زایش این مولود نحس در عرصه اجتماعی و سیاسی شهرستان و خطرات و تبعات این مرض خطرناک بیاندیشند و راه چار‌ه‌ای برای این اتفاق نامیمون بیابند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، مرتضی حسینی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از مردم شریف، نجیب و بصیر شهرستان های میانه و ترکمنچای و بخش‌های حوزه انتخابیه که صمیمانه از بنده حمایت کردند و بیش از ۲۲ هزار رأی پاک و سالم را برای اینجانب به صندوق ریختند، گفت: همچنین از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات به ویژه هیأت نظارت استان و شورای نگهبان تشکر می کنم.

نماینده مردم میانه در مجلس ادامه داد: از هیأت دولت به ویژه رئیس جمهور و وزیر کشور که موضوع شهرستان شدن ترکمنچای را به تصویب رساندند و انتظار ۳۰ ساله مردم آن دیار را برآورده کردند.

وی ادامه داد: همان طور که در روز گذشته تعدادی از نمایندگان در جلسه با معاون سیاسی وزارت کشور چه آنان که مجداً رأی آوردند و چه آنان که نیاورند مطرح کردند را عرض می‌کنم، در این دوره از انتخابات شاهد بروز پدیده پول‌پاشی و خرید و فروش رأی به صورت گسترده به ویژه در شعب اخذ رأی در مناطق حاشیه شهر و مراکز روستایی پرجمعیت بودیم، پدیده شومی که باید صاحبان اندیشه و علم و دلسوزان نظام و انقلاب روی دلایل و چرایی زایش این مولود نحس در عرصه اجتماعی و سیاسی شهرستان و خطرات و تبعات این مرض خطرناک بیاندیشند و راه چار‌ه‌ای برای مقابله با این اتفاق نامیمون بیابند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه سکوت و نادیده گرفتن مسئولان ذیربط از خود این پدیده خطرناک‌تراست، عنوان کرد: چرا که این نحوه برخورد و تسامح با آن زمینه رشد و تقویت این راهبرد و تاکتیک کثیف در صحنه رقابت‌های انتخابات آتی را در پی خواهد داشت، اگر تدبیری عملی و جدی با این پدیده شوم به کار گرفته نشود در آینده نه چندان دور انتخابات معنا و مفهوم واقعی، فلسفه و رسالت حقیقی خود را از دست خواهد داد و تبدیل به مبایعه و داد و ستدی وحشتناک خواهد شد.

وی خطاب به مردم شهرستان حوزه انتخابیه خود اضافه کرد: بنده در این مدت کوتاه نمایندگی سعی کردم به عهدی که با خدا و شما بسته‌ام با جدیت عمل نمایم و از منافع و حقوقتان پاسداری کنم و نیز در جهت تحکیم عقلانی و اصولی پایه‌های نظام جمهوری اسلامی تلاش داشته باشم. بنده همیشه خود را مدیون حمایت بی‌پایان مردم عزیزمان می‌دانم و سعی خواهم کرد در خدمتگزاری بخشی از دینم را به شما ادا نمایم. در این میان رجای راسخ دارم که شورای نگهبان به دفت به تمامی اعتراضات و شکایات رسیدگی خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما