شناسهٔ خبر: 66677086 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آزادی قلعه شکست ناپذیر نکونام شد

آمار خوب استقلال در ورزشگاه آزادی یکی از دلایل موفقیت نکونام در این تیم است. آمار خوب استقلال در ورزشگاه آزادی یکی از دلایل موفقیت نکونام در این تیم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، استقلال  توانست در بازی مقابل فولاد در حالی که دو بازیکن اصلی خود چون چشمی و حردانی را در اختیار نداشت با یک گل به برتری برسد و پیروز شود. این تیم حالا باید در ۳ بازی آینده خود پیروز شود تا قهرمانی بدست آورد.

نکته جالب در صدرنشینی استقلال آمار بسیار خوب این تیم در بازی های خانگی است که در هر بازی هم بهتر می شود. شاگردان نکونام تا امروز ۱۴ بازی خانگی خود را برگزار کرده که با آمار ۱۲ برد و ۲ مساوی همراه بوده است. این مساله باعث شده تا استقلال ۳۸ امتیاز خود را ازبازی های خانگی بدست آورد و این مساله سهم زیادی در صدرنشینی این تیم داشته باشد.

آبی‌پوشان البته فصل گذشته هم در ورزشگاه آزادی خوب کار کردند اما دو شکست مقابل سپاهان و پرسپولیس در آزادی باعث شد این تیم از قهرمانی در لیگ برتر دور شود. امسال اما این نقطه ضعف برطرف شد و به جای از دست دادن ۶ امتیاز در ورزشگاه آزادی مقابل دو رقیب مستقیم، نکونام از سپاهان و پرسپولیس ۴ امتیاز گرفت تا در صدر جدول شرایط خوبی تجربه کند. فرهاد مجیدی، سرمربی ایرانی قبلی استقلال هم در فصل منجر به قهرمانی شکست نخورد و طبیعتا از آزادی هم هیچ‌گاه دست خالی بیرون نیامد. مساله‌ای که نشان می‌دهد این دو بازیکن ارزش بازی‌های خانگی و روحیه‌ای که در آن به استقلال تزریق می‌شود را می‌دانند.

گفتنی است استقلال تا پایان فصل تنها یک دیدار داخل خانه مقابل گل‌گهر دارد و باید دید در این دیدار با عدم شکست، نکونام یک فصل را بدون شکست خانگی سپری می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما