شناسهٔ خبر: 66677048 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

سردار حسن‌زاده اعلام کرد؛

«امام؛ وعده صادق» شعار سی و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره)

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ گفت: شعار سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، امام؛ وعده صادق نام‌گذاری شده است؛ چراکه امام راحل(ره) وعده نابودی رژیم صهیونیستی را داده است.

صاحب‌خبر -

«امام؛ وعده صادق»به گزارش ایکنا، به مناسبت نزدیکی به ایام رحلت امام خمینی(ره)‌، سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ همراه با اعضای قرارگاه فهمیده سپاه محمد رسول‌الله(ص) و جمعی از کارکنان این نهاد امروز چهارشنبه، 26 اردیبهشت‌ماه با حضور در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با آرمان‌های والای امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید میثاق کردند. 

شرکت‌کنندگان در این مراسم، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی یاد و خاطره امامشان را زنده نگه داشتند.  

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) در این مراسم گفت: شعار سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) امام؛ وعده صادق نام‌گذاری شد؛ چراکه امام راحل(ره) وعده نابودی رژیم صهیونیستی را داده است.

حسن‌زاده در حاشیه مراسم تجدید میثاق قرارگاه فهمیده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به وعده صادق امام خمینی(ره) برای سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: امام خمینی(ره) بشارت این امر را داده‌اند که رژیم صهیونیستی باید از صفحه روزگار محو شود و فلسطینی‌ها سرزمین خود را پس خواهند گرفت و در آنجا حکومت اسلامی برقرار خواهند کرد. 

وی به آمادگی سپاه در اجرای مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در همه زمینه‌ها اشاره و بیان کرد: هماهنگی‌های لازم در تمامی زمینه‌ها با نهادها، ادارات، هلال احمر، اورژانس، نیروهای امنیتی و تشکل‌های مردمی برای برپایی ایستگاه‌هایی که به مردم خدمت می‌کنند، انجام شده است.

انتهای پیام

نظر شما