شناسهٔ خبر: 66676675 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آزادی زندانی جرایم غیرعمد مالی در استان اردبیل

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت، کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی اردبیل با اهدایی مبلغ ۲۳۰میلیون ریال یک زندانی خانم جرایم غیر عمد مالی را از زندان آزاد کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل و به نقل از روابط عمومی نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل، کریم‌الله محبوبی اُناری با حضور در آئین گرامیداشت دهه مبارک کرامت و هفته ملی جمعیت که در سالن اجتماعات بیمارستان سبلان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین رسالت ستاد مردمی دیه، فرهنگ‌سازی در راستای جلوگیری از ورود افراد با محکومیت‌های مالی به زندان است و در این راستا یک خانم زندانی جرایم غیرعمد مالی با نیکوکاری کارکنان مدیریت درمان تأمین اجتماعی اردبیل آزاد شد و به کانون گرم خانواده بازگشت.

وی افزود: بسیاری از خانواده‌های زندانیان به دلیل نداشتن سرپرست خانواده دچار مشکلات عمیق عاطفی، مادی و معنوی می‌شوند.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل گفت: وقتی که سرپرست یک خانواده به خاطر بدهی مالی، مهریه، حوادث رانندگی یا کارگاهی زندانی می‌شود، بنیان آن خانواده دچار مشکل خواهد شد، چرا که محیط خانواده یکی از حساس‌ترین و مهمترین کانون‌های هویت‌ یابی است و خمیر مایه اصلی شخصیت فرزندان در کانون خانواده و در سایه پدر و مادر شکل می‌گیرد، از این رو آزادی یک زندانی علاوه بر نجات یک فرد، نجات یک خانواده و در نهایت نجات جامعه را رقم می‌زند.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل با بیان اینکه در قبال انسان‌های دیگر مسئول هستیم، گفت: به عنوان یک انسان وظیفه داریم که نسبت به محیط اطراف پیرامون بی‌تفاوت نباشیم که بی‌تفاوتی در جامعه بزرگ‌ترین آسیب‌ها را به دنبال خواهد داشت.

وی تأکید کرد: نشاندن لبخند بر لبان خانواده زندانیان با آزاد کردن سرپرست و نان‌آور آنان کاری بس ارزشمند است که در نزد خداوند نیز از اجر و قرب بالایی برخوردار است.

محبوبی اظهار کرد: شماره حساب‌های ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ نزد بانک ملت و ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ نزد بانک ملی آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

نظر شما