شناسهٔ خبر: 66676633 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

«کمدی الهی» در کاخ هنر/ دور سوم اجراها آغاز می‌شود

آروین موذن زاده

نمایش «کمدی الهی» به نویسندگی دانته آلیگیری و طراحی و کارگردانی پوریا گلستانی در کاخ هنر روی صحنه می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، نمایش «کمدی الهی» به نویسندگی دانته آلیگیری و طراحی و کارگردانی پوریا گلستانی و تهیه کنندگی مجموعه فرهنگی کاخ هنر (تئاتر مستقل تهران سابق) از ۲۷ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۹:۳۰ در این مجموعه برای سومین بار روی صحنه می‌رود.

یاسر خاسب، غزاله روغنی، حمید رشید، سیاوش رستمی، حمید شمشیری، امین ورکش و پوریا گلستانی بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این نمایش که تنها برداشتی آزاد از کتاب کمدی الهی اثر دانته آلیگیری است، آمده است: «کمدی الهی» سفر انسان معاصر است به جهان مردگان و بازدید از سه بخش دوزخ، برزخ و بهشت.

از دیگر عوامل نمایش «کمدی الهی» می‌توان به ساخت دکور و مدیر پروژه: بهزاد خاکباز، گروه کارگردانی: امیر علی کیانی و شیدا رضوانیان، طراح نور: محمدرضا رحمتی و نیلوفر نقیب ساداتی، طراح لباس: غزاله روغنی، طراح صحنه: پوریا گلستانی، چیدمان لیزر: علی داوودی، روابط عمومی، تبلیغات و رسانه: محسن بیده، طراح پوستر: متین خیبلی، ساخت ویدئو و موشن گرافی: شایان افشردی و امید شوندی و سیاوش رستمی، عکاس: محسن بیده اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای رزرو بلیت این تئاتر می‌توانند به سایت تیوال و یا گیشه کاخ هنر به آدرس خیابان نوفل لوشاتو، خیابان رازی، نبش کوچه زند وکیل مراجعه کنند.

نظر شما