شناسهٔ خبر: 66676582 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

به دلیل مصدومیت همسترینگ

امباپه از فهرست پی اس جی خط خورد

کیلیان امباپه مصدوم است و از فهرست بازی امشب برابر نیس کنار گذاشته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه غایب اصلی پاری سن ژرمن برای رویارویی با نیس در بازی امشب است. در دیداری معوقه از هفته 32 لیگ یک فرانسه که البته برای پی اس جی تشریفاتی محسوب می‌شود. امباپه که دیروز به دلیل مشکل همسترینگ تمرین نکرد، امروز در فهرست تیم نیز قرار نگرفت تا قطعا بازی را از دست بدهد.

2021810

پاری سن ژرمن بیانیه‌ای صادر کرد و در آن گزارش داد کیلیان امباپه از مصدومیت در ناحیه همسترینگ چپ خود رنج می‌برد و دلیل غیبت او در جلسه صبح تیم به رهبری لوئیس انریکه، همین مسئله بود. به این ترتیب کاپیتان تیم فرانسوی پس از این اتفاق، تنها دو بازی برای خداحافظی با باشگاهش پیش رو دارد، یکشنبه آینده مقابل متز و 5 خرداد در فینال جام حذفی مقابل المپیک لیون.

امباپه از 11 بازی آخر پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه، تنها در 3 بازی 90 دقیقه در میدان بود ولی همه بازی‌های لیگ قهرمانان را به طور کامل در ترکیب قرار داشت و تعویض هم نشد.

امباپه جمعه گذشته رسما اعلام کرد که از پی اس جی خواهد رفت و بعد از فینال لیگ قهرمانان نیز انتقالش به رئال تایید خواهد شد. او روزهای پرتنشی را در پاریس سپری می‌کند چرا که هنوز بر سر بخشیدن بخشی از پاداش‌های خود با ناصر الخلیفی به توافق نرسیده است.

نظر شما