شناسهٔ خبر: 66676001 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان مازندران:

روابط عمومی بستر ساز تعالی و موفقیت است

«عباس پوریانی» رئیس کل دادگستری استان مازندران به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریک صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «عباس پوریانی» رئیس کل دادگستری استان مازندران به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریک صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روابط عمومی بعنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط مدیران، کارکنان و جامعه، بستر ساز تعالی و موفقیت سازمان خود است و در سال‌های اخیر شاهد نقش مهم و موثر روابط عمومی‌ها در تصمیم گیری‌های کلان سازمانی به عنوان اتاق فکر سازمان و مدیریت افکار عمومی هستیم.

بی‌شک کارکنان روابط عمومی در سراسر کشور قهرمانانی گمنام‌اند که دوشادوش سازمان خود، حافظان اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و در کوششی متعهدانه و صادقانه در جهت عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی که «اگر کار رسانه ای، عقلایی، هنرمندانه و درست انجام گیرد موجب امیدواری مردم به آینده خواهد شد» گام بر می‌دارند.

اینجانب فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست اندرکاران متخصص، هنرمند و اخلاق‌مدار عرصه روابط عمومی و ارتباطات به ویژه همکاران ارجمند روابط عمومی دستگاه قضایی مازندران و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان که در جهت ایفای رسالت خطیر انتقال شفاف و صحیح اخبار به مردم گام بر می‌دارند تبریک عرض می‌کنم و ضمن قدردانی از زحماتشان آرزوی توفیق همیشگی را در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) از صاحب لوح و قلم خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما