شناسهٔ خبر: 66675755 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ساخت خانه برای محرومان کردستان

بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان برای محرومان و نیازمندان خانه می‌سازد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ اکبر اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج از اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: فردا شش واحد خانه محرومان در دلبران قروه که توسط بسیج سازندگی سپاه ساخته شده، افتتاح و تحویل خانواده‌ها داده می‌شود.

وی ساخت‌ مسکن و ایجاد سرپناه یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نیازهای انسان است، افزود: تمام تلاشمان این است که با استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و اختصاص اعتبارات سپاه برای مددجویان نیازمند مسکن بسازیم و رایگان در اختیار آنان قرار دهیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه پشتیبانی‌ از مناطق محروم استان با روحیه جهادی، داوطلبانه، خودجوش و مردمی است، گفت: در بخش اشتغال بیشترین کارگاه‌های راه‌اندازی شده در کردستان در حوزه خیاطی بانوان، پرورش عسل و قارچ است، همچنین بسیج سازندگی از توجه به حوزه اشتغال غافل نبوده و در این راستا وام قرض‌الحسنه نیز پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی جوشیده از بطن مردم و نماد حرکت جهادی، محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم است‌، تصریح کرد: شعار گروه‌های جهادی فقرزدایی، هویت‌بخشی و اعتمادسازی است. تمام تلاشمان اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در همه نقاط استان به ویژه جاهای صعب‌العبور و سخت است.

اسماعیلی در بخشی دیگر از سخنان خود با قدردانی از زحمات خبرنگاران خبرگزاری تسنیم عنوان کرد: تسنیم در کردستان همواره به دنبال بیان واقعیت‌ها است، هیچ کس منکر وجود مشکلات در کشور و استان نیست اما در کنار این وضعیت، اقدامات زیادی نیز انجام شده که باید بازگو شود.

وی ابراز داشت: هنر یک مجموعه خبری و خبرگزاری که مردم به آن اعتماد کرده‌اند، باید امین مردم باشد یعنی آنجاهایی که کار مثبت انجام می‌شود، منعکس و جاهایی که ضعف وجود دارد، بیان شود که خوشبختانه خبرگزاری تسنیم این رویکرد را دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: خبرگزاری تسنیم در کردستان هیچ‌گاه ناامیدانه صحبت نکرده و رسالتش را به درستی انجام داده و در همه شرایط حضور میدانی دارد، البته هستند رسانه‌هایی که مقطعی و هر جا به نفعشان باشند کار می‌کنند و هر جایی که به نفعشان نباشد، موضع نمی‌گیرند که این رویکرد درستی نیست.

اسماعیلی گفت: خوشبختانه خبرگزاری تسنیم در راستای امیدآفرینی و آنچه که در واقعیت و عملی انجام شده است، به نحو احسن انجام داده و بیان می‌کند و مسئولانی هم که ضعف و کم‌کاری‌هایی داشته‌اند، هیچوقت سرپوش نگذاشته و به اطلاع مردم رسانده است. این رویکرد به نفع مردم بوده و امید که در تداوم این رویکرد ثابت قدم بمانید.

انتهای پیام/481/

نظر شما