شناسهٔ خبر: 66675728 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

پردیس سینمایی «مهر مادر» دزفول ۲۷ اردیبهشت به صورت رسمی افتتاح می شود

تفت‌آشیان از افتتاح رسمی سینما مهر مادر دزفول در روز پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه خبر داد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«میلاد تفت آشیان» امروز (سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه) در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از دزفول، با اعلام این خبر، اظهار کرد: پردیس سینمایی مهر مادر دزفول از هفته گذشته با پنج سالن نمایش به صورت آزمایشی چرخه اکران خود را آغاز کرده است.

مدیر امور سینمایی موسسه بهمن سبز خوزستان، افزود: خوشبختانه طی یک هفته‌ایی که در این سینما به صورت آزمایشی فیلم اکران شد، با استقبال بی نظیر دوست‌داران و علاقمندان به هنر هفتم مواجه بودیم.

وی از آغاز به کار این سینما به صورت رسمی خبر داد و تصریح کرد: در این آئین مسئولین کشوری، استانی و منطقه ای حضور خواهند داشت.

تفت‌آشیان با بیان اینکه پردیس سینمایی مهر مادر دزفول دارای پنج سالن مدرن نمایش و با بالاترین کیفیت به روز است، تاکید کرد: این سینما یکی از بروزترین پردیس‌های سینمایی جنوب غرب کشور به شمار می رود که در مجتمع تجاری، گردشگری، فرهنگی و تفریحی مادر دزفول راه اندازی شده است و همه روزه میزبان مخاطبان سینما دوست است‌.

وی از مردم دزفول خواست تا از این سینما به صورت ویژه حمایت کنند و گفت: قطعا خدمات بسیار خوب و مناسبی در آینده از لحاظ فیلم های سینمایی و فعالیت های فرهنگی در این سینما به مخاطبین و مردم دزفول ارائه داده خواهد شد.

مدیر امور سینمایی بهمن سبز خوزستان، خاطر نشان کرد: امیدوارم این سینما پایگاه بسیار مناسبی برای تمامی فرهنگ دوستان و مردم فهیم شهرستان دزفول باشد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما