شناسهٔ خبر: 66675281 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در مانور تعمیرات جهادی شرکت توزیع نیروی برق کردستان صورت گرفت؛

اصلاح و بهسازی شبکه برق «تصفیه‌خانه آب شرب» و«سد سیازاخ» دیواندره

دیواندره_ اصلاح و بهسازی شبکه برق «تصفیه‌خانه آب شرب» و «سد سیازاخ» دیواندره در مانور تعمیرات جهادی شرکت توزیع نیروی برق کردستان، انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان صبح چهارشنبه در راستای تعهد خود به ارائه خدمات پایدار و باکیفیت، چهارمین مانور تعمیرات جهادی خود را در شهرستان دیواندره برگزار کرد.

چهارمین مانور تعمیرات جهادی با هدف افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه‌های توزیع برق و کاهش خاموشی‌های ناخواسته، بروی «فیدر ساحلی» در مسیر تصفیه‌خانه آب شرب دیواندره و سد سیازاخ انجام شد.

در این مانور که با حضور ۲۵ نفر از نیروهای عملیاتی از شهرستان‌های یاری‌رسان دهگلان و سقز و همچنین ۶ اکیپ عملیاتی برگزار شد، ۲۰ اصله تیربرق و تمامی یراق آلات در مسیرهای مذکور بطور کامل اصلاح و بهسازی شد.

عطااله میرزایی، مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره، در این خصوص اظهار کرد: این مانور با هدف آمادگی گروه‌های اجرایی برای مقابله با بحران‌های مختلف، تقویت ظرفیت‌های بالقوه شرکت، ایمن‌سازی شبکه برای شهروندان، رفع کانون‌های خطر و شناسایی نقاط قابل بهبود در شبکه برق برگزار شد.

وی افزود: مانورهای تعمیرات جهادی به طور مستمر در سطح استان کردستان برگزار می‌شود و تاکنون نتایج مثبتی در زمینه افزایش پایداری شبکه و کاهش خاموشی‌ها داشته است.

شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ضمن قدردانی از تلاش و زحمات تمامی عوامل دست‌اندرکار در برگزاری این مانور، از مشترکین محترم تقاضا دارد با رعایت مصرف بهینه، در پایداری شبکه برق استان یاری‌رسان این شرکت باشند.

نظر شما