شناسهٔ خبر: 66675050 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رئال دور و دورتر می‌شود

هر بار به رئال می‌خوریم، قتل عام می‌شویم

لوئیس گارسیا پلازا، مربی آلاوس، پیروزی برابر رئال در برنابئو برای تیم خودش و تیم‌های دیگر را غیرممکن عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال دیشب 5 گل به آلاوس زد و توانست یک برد دیگر به دست بیاورد و 93 امتیازی شود. قهرمان لالیگا دو بازی دیگر در پیش دارد که بیشتر جنبه تدارکاتی برای فینال لیگ قهرمانان را خواهند داشت.

2022042

مربی آلاوس که در نشست خبری قبل از بازی گفته بود رئال در حال ساختن تیمی است که برای سال‌ها در لالیگا سلطه خواهد داشت، بعد از شکست 5-0 گفت: «ما خوب نبودیم، اما اشکالی ندارد. بیایید برای رئال در فینال لیگ قهرمانان بهترین‌ها را آرزو کنیم. اگر اینجا کامل نباشید، هیچ شانسی برای پیروزی ندارید. رئال مادرید برتر بود و تمام. تفاوت بودجه زیادی وجود دارد و ما نتوانستیم رقابت کنیم زیرا در اینجا برای امتیاز گرفتن باید بهترین شب خودتان را داشته باشید. رئال بهترین تیم لیگ است. ما در بازی رفت با آنها رقابت کردیم زیرا کامل بودیم ولی در اینجا حتی شانس رقابت هم نداشتیم.»

پلازا ادامه داد: «قبل از بازی گفتم و الان هم می‌گویم. این رئال می‌تواند سال‌های متوالی قهرمان لالیگا شود. همیشه در مقاطعی چنین تیم‌هایی داشته‌ایم و رئال این حس را منتقل می‌کند که برای یک دوره طولانی بی‌رقیب خواهد بود. آنها با تیم دومشان در زمین سوسیداد بردند و سپس در زمین گرانادا 4 گل زدند. امشب 5 گل خوردیم ولی شاید می‌توانستیم یکی دو گل بزنیم. در مجموع هر بار به رئال در برنابئو برخورد می‌کنیم، قتل عام می‌شویم. باید قبول کرد که فاصله رئال با همه رقبایش روز به روز بیشتر می‌شود.»

نظر شما