شناسهٔ خبر: 66674918 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

پیش بینی قیمت دلار امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقتصادنیوز: برخی از معامله‌گران معتقدند اگر در روز چهارشنبه‌ بازار طلا باز شود احتمال نوسان بازار ارز هم محتمل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز، نگاهی به روند حرکتی قیمت‌ها در جریان معاملات نقدی روز گذشته حکایت از تداوم سیر کاهشی در جریان معاملات دارد و در همین راستا دلار هرات که در روز سه‌شنبه با نرخ ۵۸ هزار و ۹۰۰ تومان بازگشایی شده بود؛ در همان ساعات اولیه فعالیت کاری خود تا محدوده ۵۸ هزار و ۶۵۰ تومان پایین آمد و از همین نقطه آرایش صعودی به خود گرفت و به سمت پله‌های بالاتر حرکت کرد تا در نهایت در سطح ۵۸ هزار و ۸۰۰ تومان بسته شود.

همچنین در معاملات پشت خطی سه‌شنبه‌شب قیمت دلار هرات تا حدودی رشد کرد و با نرخ ۵۸ هزار و ۸۷۰ تومان معامله شد. به گزارش اقتصادنیوز از سوی دیگر درهم با قیمت ۱۶ هزار و ۱۵۰ تومان آغاز به کار کرد و در نیمه اول با کاهش تا ۱۶ هزار و ۱۰۰ تومان پایین آمد. قیمت درهم امارات در نیمه دوم با افزایش در ۱۶ هزار و ۲۰۰ تومان به کار خود پایان داد.

در شرایط کنونی برخی از معامله‌گران معتقدند اگر  امروز چهارشنبه‌ بازار طلا باز شود احتمال نوسان بازار ارز هم محتمل است. به گزارش اقتصادنیوز،در همین رابطه حمیدرضا دهقانی نیا، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صداوسیما گفت: «در جلسه‌ با صنف طلافروشان توافقاتی در رابطه با ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت صورت گرفت.»

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «بازار ارز در انتظار یک اتفاق مهم / پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳» بخوانید.

 
 
 

نظر شما