شناسهٔ خبر: 66674855 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

عنایتی: مقابل استقلال با تمام وجود حاضر می‌شویم

رضا عنایتی درباره دیدار حساس این تیم با استقلال و جوانگرایی تیم پیکان صحبت کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رضا عنایتی سرمربی تیم پیکان نسبت به شرایط این تیم به گفتگو پرداخت، او از روند کلی تیم پیکان و جوانگرایی در این فصل رضایت دارد و امیدوار است که در هفته‌های پیش رو امتیازات را کسب کنند و درلیگ برتر ماندگار شوند.

رضا عنایتی درباره شرایط این تیم و سه مسابقه پیش رو گفت: متاسفانه ما در سه بازی اخیر روی خوش فوتبال را ندیدیم و تمرکز خوبی نداشتیم و شرایطمان در جدول حساس‌تر شد، با فوتبالی که پیکان بازی می‌کند و نیروی جوانی که در خدمت داریم اتفاق بدی برای ما نخواهد افتاد، به هر حال طلب می‌کند که ما قدرت و تمرکز بیشتر در بازی‌های باقی‌مانده به میدان برویم.

عنایتی ادامه داد: هفته‌های پایانی بازیکنان از لحاظ فکری به هم می‌ریزد و پیشنهاداتی که به آنها داده می‌شود تمرکز را به هم می‌ریزد، بازیکنان ما جوان هستند و این مسائل تاثیر دارد.

رضا عنایتی درباره ادامه جوان‌گرایی در هفته‌های پایانی گفت: فوتبالی که بازی می‌کنیم را همه می‌پسندند، بازیکنانی که در اختیار جوان‌ها و باتجربه‌ها تلفیق خیلی خوبی ایجاد کردند، من چون مهاجم بودم بازی با گل را خیلی بیشتر دوست دارم، باید تبریک گفت به مربیانی که در پایه کار می‌کنند و بازیکنان خوبی به ما معرفی کردند، استفاده از نیروی جوان خیلی تبعات دارد، ما توانستیم استعدادهایی را به فوتبال کشور معرفی کنیم و دغدغه طولانی مدت فوتبال ایران را تاحدودی برطرف کنیم و در این زمینه پیش قدم شدیم، پیکان جوان‌ترین تیم لیگ است.

سرمربی پیکان افزود: بازیکن جوان خطا دارد و باید این مسئله را قبول کنیم، ما جوان‌ترین تیم تاریخ لیگ برتر را به میدان فرستادیم و به آنها افتخار می‌کنم، مطمئن باشید از بازیکنان پیکان در آینده بیشتر خواهید شنید، ما در دقیقه 90 یا 95 بازیکن نمی‌آوریم، اگر بازیکن استعداد دارد باید فیکس بازی کند و فرصت کافی به آنها داده شوند.

عنایتی درباره دیدار هفته آخر و حواشی احتمالی دیدار با استقلال گفت: خیلی زود است که درباره هفته آخر صحبت کنیم اما هرکاری بکنیم یک طرف قضیه ناراحت می‌شود ولی من قول شرف می‌دهم که تمام توان و وجودم را برای موفقیت تیمم می‌گذارم، چه زمانی که در تیم بزرگ استقلال بازی می‌کردم و چه الان که سرمربیگری می‌کنیم و دین و تعهد دارم نسبت به باشگاه پیکان، خیالتان راحت باشد که تمام توانم را در بازی با استقلال به کار می‌گیرم.

عنایتی در انتها نسبت به شرایط داوری گفت: ما دنبال جنجال نیستیم و تنها تیمی بودیم که درباره داوری صحبت کنیم اما امیدوارم نظارت را بیشتر بکنند و از داوران باتجربه استفاده کنند، یک سال تلاش تیم‌ها ممکن است با اشتباهات از بین برود و امیدوارم حقی از تیمی ضایع نشود.

 

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما