شناسهٔ خبر: 66674807 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حفظ حجاب تضمین کننده سلامت جامعه است

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: حفظ حجاب تضمین کننده سلامت جامعه است

صاحب‌خبر -

حفظ حجاب تضمین کننده سلامت جامعه است

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده در آیین تجلیل از فعالان امر به معروف و نهی از منکر در عرصه عفاف و حجاب، ضمن عرض تبریک دهه کرامت، با بیان اینکه نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف نیازمند برنامه ریزی مناسب در جامعه است، اظهار کرد: نقش جامعه اسلامی در ایجاد و ترویج این باور انکارناپذیر بوده و در نگاهی عمیق تر، ضروری و اساسی است.

وی خانواده را مهم‌ترین رکن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه دانست و افزود: باور عفت دینی و حجاب اسلامی باید از درون خانواده و توسط اعضای آن به نسل آینده آموزش داده شود.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید از نهاد خانواده شروع کرد و در این زمینه نقش آموزشی و پیشگیرانه نهاد آموزش و تربیت یعنی مدارس نیز در کنار خانواده بسیار مهم و موثر است، عنوان کرد: نباید اجازه دهیم الگوسازی غیر مکتبی از سوی بعضی از هنجارشکنان در جامعه رخ دهد.

وی بدحجابی را مشکلی مهم در جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: جامعه ما در چنین شرایطی نیازمند ارائه الگویی فاطمی در عرصه عفاف و حجاب است.

در پایان این مراسم، از معلمان مدارس شهرک سازمانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور  که در عرصه عفاف و حجاب فعال بودند، تجلیل شد.

نظر شما