شناسهٔ خبر: 66674756 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ضیایی:مربیان و بازیکنان استقلال کار بلدند و می‌دانند چه کنند

رئیس آکادمی باشگاه استقلال گفت، جواد نکونام و عوامل تیم استقلال کاربلد هستند و می‌دانند در مسیر دستیابی به قهرمانی باید چه کنند.

صاحب‌خبر -

محمدحسین ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آغاز به کارش در آکادمی باشگاه استقلال اظهار داشت: امروز در آکادمی حضور یافتم و قرار است جلسه‌ای درباره وضعیت آکادمی و بحث همکاری برگزار کنیم.

وی در مورد اینکه آیا مربیان تیم‌های رده‌های مختلف پایه استقلال انتخاب شده‌اند یا نه، تصریح کرد: هنوز انتخاب هیچ شخصی نهایی نشده است.

رئیس آکادمی باشگاه استقلال راجع به برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال برابر فولاد خوزستان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر گفت: همه چیز دست خودمان است و خودمان برای آینده تصمیم می‌گیریم که چطور پیش برویم. همانطوری که جواد نکونام محکم پیش رفته است، بچه‌ها به او کمک کنند تا بتوانیم این قهرمانی را بگیریم. مربیان و بازیکنان استقلال خودشان کار را بلد هستند و می‌دانند چه کار کنند.

ضیایی درباره دیدار هفته آینده آبی‌پوشان با نساجی مازندران هم به تسنیم گفت: همه بازی‌ها سخت و دشوار است. چهار پنج بازی قبلی هم سخت بودند که استقلال توانست خودش را به‌عنوان صدرنشین به اینجا برساند و این نتایج را بگیرد. استقلال تحت هر شرایطی استقلال است و می‌تواند برابر نساجی هم امتیاز بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما