شناسهٔ خبر: 66674273 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای طرح جهاد آبرسانی در ۱۹۳ روستای استان بوشهر

استاندار بوشهر گفت: طرح جهاد آبرسانی در ۱۹۳ روستای دارای تنش آبی استان بوشهر با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شد.

صاحب‌خبر -

اجرای طرح جهاد آبرسانی در ۱۹۳ روستای استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدی‌زاده در برنامه گفتگو شبکه استانی بوشهر با بیان این‌که شرایط آبرسانی در استان بوشهر بهبود یافته است، گفت: با تکمیل طرح‌های حوزه آب تا پایان دولت سیزدهم، وضعیت آب شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر به وضعیت مطلوب می‌رسد.

وی جهاد آبرسانی در روستا‌های دارای تنش آبی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در جهاد آبرسانی با مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام اقدامات مهم و اثرگذاری انجام شده است.

استاندار بوشهر با بیان این‌که به‌صورت مستمر طرح‌های آبرسانی مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد، افزود: در جهاد آبرسانی نوسازی و اصلاح شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال آب در دستور کار قرار گرفته است و روستا‌های دارای تنش آبی در اولویت قرار دارند.

وی از اجرای طرح جهاد آبرسانی در روستا‌های بخش ساحلی تنگستان، دشتی، دشتستان و دیگر نقاط استان خبر داد و اظهار کرد: در زمان حاضر وضعیت آبرسانی در روستا‌هایی که سال‌های قبل دچار بحران کم آبی بود بهبود یافته و با تکمیل دیگر طرح‌ها به شرایط مطلوب خواهد رسید.

محمدی‌زاده تأمین اعتبار طرح‌های آبرسانی را در اولویت برنامه‌های استان بوشهر عنوان و اضافه کرد: ساخت مخازن ذخیره آب در روستا‌ها و شهر‌های استان بوشهر در دستور کار قرار گرفته و طرح‌های ذخیره‌سازی آب رو به افزایش است.

وی از دهیاران درخواست کرد در بخش زیرساخت‌های آبرسانی و برق‌رسانی از محل اعتبارات ارزش افزوده تخصیصی سرمایه‌گذاری کنند.

استاندار بوشهر به روند طرح‌های جهاد آبرسانی در استان بوشهر اشاره و بیان کرد: تا کنون طرح‌های جهاد آبرسانی در ۱۹۳ روستای دارای تنش آبی استان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) شامل آبرسانی، اصلاح و نوسازی شبکه و ساخت مخازن ذخیره آب اجرا شده است.

نظر شما