شناسهٔ خبر: 66674098 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۳۵ درصد بافت کردستان فرسوده و ناکارآمد است

استاندار کردستان با بیان اینکه این استان دارای نقاطه حاشیه‌ای زیادی است، گفت: ۳۵ درصد بافت کردستان ناکارمد و فرسوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش‌ازظهر امروز در افتتاحیه مجتمع فرهنگی و هنری شهدا در سنندج ضمن تبریک ایام دهه کرامت اظهار داشت: نامگذاری دهه کرامت بسیار به جا و مناسب بوده، مردم استان کردستان ارادت خاصی به امام رضا(ع) دارند به طوری‌که در گرفتاری و‌ مشکلات خود به این امام همام توسل می‌کنند. 

وی افزود: کم‌کاری بسیاری در تبیین و انعکاس اقدامات و دستاور سفر پر خیر و برکت مقام‌معظم رهبری به استان کردستان به نسل جدید صورت گرفته که باید بازگو شود تا نوجوانان و جوانانمان شرایط استان را در قبل از سفر و بعد از سفر بسنجند.

استاندار کردستان افتتاح مجموعه فرهنگی و هنری شهدار را ضروری و بسیار اقدام پسندیده‌ای دانست و تصریح کرد: نیاز به فعالیت‌های فرهنگی و‌هنری در شهر خلاق موسیقی و‌ فرهنگی مایه افتخار ایران و فرزندان این استان است. ایجاد باتوق فرهنگی برای جوانان و‌ نوجوانان سنندج اهمیت زیادی دارد، امیدواریم از این زیرساخت استفاده درست و مفیدی شود.

وی بیان کرد: کار مدیریت شهری و شهرداری بسیار سخت بوده یک نهاد عمومی غیر دولتی است، اقدامات شهرداری در خدمت‌رسانی به شهر، ایجاد زیرساخت شهری و تامین حقوق و‌مزایای پرسنل بسیار سخت و نیاز  به کوشش و‌ تلاش چند برابری دارد.

زارعی‌کوشا گفت: مجموعه شهرداری باتوجه به اینکه زیر ساخت و شرایط موجود و فراهم نشدن درآمد پایدار، باید روزانه تأمین مالی برای اداره مجموعه خود و‌ خدمات‌رسانی به شهر داشته باشد، استان کردستان دارای نقاطه حاشیه‌ای زیاد و 35 درصد بافت ناکارمد و فرسوده است لذا نقد و انتقاد همیشه در شهرداری وجود دارد.

وی اذعان کرد: در مسائل و حوزه اجتماعی، موضوعات و خدمات عمومی کم و‌ کاستی بسیاری وجود دارد اما اتحاد، انسجام و همکاری و‌ رفع ضعف‌ها با حمایت و‌ پشتیبانی مشکلات را برطرف خواهد کرد.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: در نقاط مختلف حاشیه‌ای کارهای خوبی اعم از نهضت آسفالت، فضای سبز، فضاهای فرهنگی و تفریحی خوبی انجام شده است، در کنار ضعف ساختار هیچ‌ مدیر و‌ استانداری بدون ضعف نیست، مجموعه استانداری و فرمانداری در کنار حمایت از پرسنل شهرداری و حقوق مردم سنندج از هر گونه اقدام خوب نیز حمایت خواهد کرد. برای رفاقت دوستانه شخصی نیامدم بلکه برای رفاقت با سنندج آمده‌ام، مردم به ما اعتماد کرده‌اند، باید زمینه‌های پیشرفت و‌ توسعه فراهم کنیم.

انتهای پیام/484/

نظر شما