شناسهٔ خبر: 66673628 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

نمایشگاه نقاشی نورالهدی در نگارخانه صحن کوثر در حال برگزاری است

نمایشگاه آثار نقاشی کودکان و نوجوانان امام رضایی عضو نورالهدی شبکه مخاطبان حرم مطهر رضوی در نگارخانه صحن کوثر برپاشده است.

صاحب‌خبر -

رئیس اداره تبلیغات فرهنگی حرم مطهر رضوی با تاکید بر اینکه شبکه مخاطبان نورالهدی در راستای حفظ و ایجاد ارتباط مستمر با مخاطبان خود به ویژه کودکان و نوجوانان که حضورشان در حرم و استمرار ارتباطشان با موضوع زیارت حائز اهمیت است گفت: تلاش داریم تا به اشکال مختلف این ارتباط را تعاملی کنیم برای این منظور اقدام به اکران ۱۳۰ اثر نقاشی ارسالی کودکان و نوجوانان زائر در نگارخانه کوثر حرم مطهر رضوی کرده‌ایم.

جمال رستم زاده افزود: با توجه به برگزاری مسابقات، پویش و فراخوان‌های هنری مجازی متعدد در شبکه مخاطبان نورالهدی و صفحات مجازی حرم مطهر در مناسبت‌های مهم سال و دریافت آثار متنوع هنری از جمله آثار خطاطی، نقاشی و.... از آثار رسیده به چند گونه استفاده می‌شود از جمله طراحی و اکران آثار مخاطبان در نگارخانه کوثر متناسب با مناسبت، بارگذاری در کانال‌های مربوطه جهت اطلاع مخاطب از اکران آثار، نشر آثار برتر در کانال‌ها و صفحات مجازی و تولیدات ویژه از آثار رسیده که به طور مستمر صورت می‌پذیرد.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۳، با محور موضوعی امام رضا(ع) و زیارت، محرم، دنیای زیبا (بدون اسرائیل)، رمضان و...چندین نوبت اکران انجام شده است.

رستم زاده خاطرنشان کرد: برخی از این آثار به صورت پستی از نقاط مختلف کشور و برخی توسط معلمان مدارس از روستاهای دور و نزدیک جمع‌آوری شده و به دست ما می‌رسد.

رئیس اداره تبلیغات فرهنگی حرم مطهر رضوی در خصوص راه‌های اطلاع از این پویش‌ها و نحوه ارسال آثار مخاطبان نیز گفت: کودکان از ۴ تا ۱۲ سال در صفحات شبکه های اجتماعی به نشانی koodakane_razavi_admin@؛  دختران ۱۲ سال به بالا به نشانی @dokhtar_razavi_admin؛  و پسران ۱۲ سال به بالا هم به نشانی @pesar_razavi_admin می توانند آثار خود را ارسال کنند.

نظر شما