شناسهٔ خبر: 66673380 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون روابط عمومی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی مطرح کرد؛

امیدآفرینی، جهادتبیین، جهاد خدمت‌رسانی سه رویکرد روابط عمومی بسیج

بیرجند_ معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: جهاد امید آفرینی، جهاد تبیین و جهاد خدمت سه رویکردی اصلی‌ است که در روابط عمومی بسیج دنبال می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ باقر نوفرستی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالرضا علیه‌السلام در جمع خبرنگاران با گرامیداشت تقارن ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز ارتباطات و روابط عمومی با دهه سراسر نور کرامت، اظهارکرد: روابط عمومی پیشران حرکت رسانه‌ای یک مجموعه و در واقع همان لوکوموتیو رسانه‌ای در عرصه جهاد تبیین است.

وی عنوان کرد: روابط عمومی هر مجموعه با بیان وقایع، حقایق، اقدامات و دستاوردهای آن مجموعه و در حقیقت دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی؛ بستری برای افزایش آگاهی و بصیرت مردم در جهت خنثی کردن تهدیدهای دشمنان و تبدیل کردن تهدیدها به فرصت است.

نوفرستی افزود: امروز دشمن با در اختیار داشتن امپراطوری رسانه‌، با تبلیغات منفی در بستر فضای مجازی؛ سعی در استحاله ذهن مردم و ایجاد حس یاس و ناامیدی در اقشار مختلف مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را دارد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالرضا (ع)، ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر انتشار اقدامات صورت گرفته به نحو مطلوب در جامعه، افزود: اگر بخواهیم در مقابل هجمه‌های دشمن، حس امید آفرینی را در جامعه گسترش دهیم، بایستی اقدامات صورت گرفته در مجموعه‌های فعال در نظام اسلامی را به اشکال نوین و جذاب به عموم مردم انتقال دهیم.

وی با بیان اینکه امروز تنها انتقال خبر و پیام به مردم کافی نیست، گفت: در معاونت روابط عمومی بسیج بدنبال تبدیل مخاطب پیام به انتقال دهنده فعال پیام در عرصه اطلاع‌رسانی هستیم که با این امر از توان مردم برای خود مردم جهت حضور در عرصه رسانه، خبر و فضای مجازی در راستای امیدآفرینی در جامعه استفاده می‌شود.

نوفرستی، بر مردمی کردن روابط عمومی‌ها تأکید کرد و گفت: "جهاد امید آفرینی"، "جهاد تبیین" و "جهاد خدمت" سه رویکردی اصلی است که در روابط عمومی بسیج دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه، معرفی الگوهای موفق جهادی و اشتغالزایی بسیج در زمینه جهاد تبیین مؤثر است، گفت: پرداختن به معرفی این الگوهای موفق یکی از اقدامات مهم در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای امیدآفرینی در جامعه و خنثی کردن تهدیدهای ناامیدکننده دشمنان است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالرضا (ع)، خبرگزاری بسیج را یکی از بخش‌های فعالیت روابط عمومی سپاه در عرصه رسانه و اطلاع رسانی معرفی کرد و گفت: تمامی بسیجیان عزیزی که به حرفه خبرنگاری و عکاسی علاقمند هستند، می‌توانند به عنوان خبرنگار افتخاری بسیج از دریچه این رسانه و سایر رسانه‌های سمعی و بصری، انعکاس دهنده فعالیت‌های جهادی و خدمات خود به بسیجیان و اقشار مختلف جامعه باشند.

نوفرستی، از ایجاد گروه خبرنگاران جهادی استان خبر داد و افزود: این گروه جهادی با همت جمعی از عکاسان و خبرنگاران حرفه‌ای استان برای حضور در بخش‌ها و مناطق مختلف استان به ویژه نقاط محروم و روستایی خراسان جنوبی با هدف آموزش علاقه‌مندان به حرفه خبرنگاری و عکاسی جهت پوشش رسانه‌ای تمامی اقدامات اقصی نقاط استان در خراسان جنوبی تشکیل شده است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالرضا (ع)، از تلاش‌های تمامی خبرنگاران و رسانه‌های خراسان جنوبی و صداوسیمای مرکز استان در انعکاس اخبار و فعالیت‌های بسیج و سپاه خراسان جنوبی قدردانی کرد و گفت: مجموعه روابط عمومی سپاه خراسان جنوبی با حرکت بر مدار امید برای تحقق جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت آماده همکاری با تمامی فعالان عرصه رسانه و فضای مجازی استان است.

نظر شما