شناسهٔ خبر: 66673315 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لزوم جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز در خوزستان

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز در استان را الزامی دانست.

صاحب‌خبر -

لزوم جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،  محمد سعیدی پور در اولین جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز در سال ۱۴۰۳ که با حضور عبدالله حبیبی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان و سایر مسئولان برگزار شد، ضمن تاکید بر تعامل بیشتر با آموزش و پرورش گفت: همه دستگاه‌ها اجرایی برای برگزاری با کیفیت بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز سهیم هستند.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین به میزبانی استان خوزستان افزود: ما در اداره کل نوسازی و همراه اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان با همه توان در تلاش هستیم که این جشنواره به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
سعیدی پور با تاکید بر ضرورت جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز ادامه داد: تکمیل طرح‌های خیر ساز از اولویت‌های کاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان است.
عبدالله حبیبی، سرپرست آموزش و پرورش خوزستان در این نشست از پیگیری ساختمان مجمع خیرین خبر داد و بر ضرورت برگزاری متفاوت جشنواره تکریم خیرین مدرسه ساز تاکید کرد و گفت: تکریم خیرین مدرسه ساز تکریم فضائل و الگو‌های اخلاقی است. 
وی انفاق را فضیلتی بزرگ دانست و تصریح کرد: آموزش و پرورش خوزستان در برگزاری این جشنواره ارزشمند حمایت همه جانبه خواهد کرد.
حبیبی ادامه داد: ضرورت دارد با این جشنواره امسال با تفاوت‌های عمده و ویژه از سایر جشنواره‌ها برگزار شود.

نظر شما