شناسهٔ خبر: 66673305 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

بسیجیان پایگاه معصومیه با خانواده شهید علی آقازاده نژاد دیدار کردند

جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج معصومیه حوزه حضرت آسیه(س) ضمن گرامیداشت مقام شهدا با حضور بر مزار شهید علی آقازاده نژاد از شهدای مدافع حرم با خانواده وی دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، فاطمه آقا زاده نژاد فرزند ارشد شهید در این دیدار که به همت شعبه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج معصومیه حوزه حضرت آسیه(س) سر مزار این شهید برگزار شد، گفت: پدرم همیشه دلسوز مردم بود و تلاش می‌کرد که گره ای از مشکلات زندگی افراد باز کند. همیشه آرزوی شهادت داشت و نحوه شهادت این شهید شبیه حضرت ابوالفضل العباس(ع) بود.

نفیسه کرمانی همسر شهید آقازاده نژاد در ادامه اظهار کرد: شهید علی آقازاده نژاد اهل مطالعه بود و همیشه شبهات اطرافیان را در موضوعات مختلف پاسخ می‌داد. در اواخر زندگی به مطالعه کتاب‌های امام خمینی(ره) پرداخت.

همسر شهید آقازاده نژاد عنوان کرد: رفتار شهید با من و دخترهایمان خیلی خوب بود، شاید مشغله کاری وی زیاد بود و کمتر او را می‌دیدیم، اما از دور حواسش به همه چیز زندگی بود.

مرضیه کاظمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج معصومیه در حاشیه این برنامه هدف از برگزاری این اردو را آشنایی دختران نوجوان با شخصیت شهید علی آقازاده دانست.

شهید علی آقا زاده نژاد متولد سال ۱۳۵۹ در قم بود و از سال ۱۳۷۹ به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد، این شهید والامقام در طول دوران خدمت خود در جبهه‌ های مختلف دفاع از حرم مطهر حضرت زینب حضور داشت.

دو تن از برادران وی عباس و ابوالفضل آقازاده نژاد در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم مطهر حضرت زینب به فیض شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/ سلیم آبادی

نظر شما