شناسهٔ خبر: 66673138 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پرداخت ۴۶۰ میلیارد تسهیلات اقتصاد مقاومتی در گلستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان از پرداخت بیش از ۴۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مهدی عمرانی امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر اهمیت موضوع ایجاد اشتغال اظهار کرد: ما در بسیج سازندگی معتقد هستیم تا زمانی که اشتغال در یک جامعه درست نشود و مردم درآمد و معیشت خود را نتوانند تأمین کنند، ازدواج و مسکن هم اوضاع خوبی نخواهد داشت.

مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان گفت: در شرایط کنونی مهم‌ترین مسئله ما ایجاد اشتغال است که تلاش کردیم با پرداخت تسهیلات و انجام اقدامات هدفمند بتوانیم بخشی از جوانان را از اقتصادی توانمند کنیم.

وی بیان کرد: در امر محرومیت‌زدایی تعدادی از سازمان‌های دیگر هم در حال فعالیت هستند و لازم است که پرداخت تسهیلات اشتغالزایی سازماندهی شود تا بتوانیم با هم‌افزایی در پرداخت تسهیلات، برای تعداد بیشتری از مردم شغل ایجاد شود.

عمرانی خاطرنشان کرد: سازماندهی تسهیلات پرداختی، نظارت بر نحوه هزینه‌کرد این تسهیلات و رصد طرح‌های اشتغالزایی، موضوعات مربوط به محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اقتصادی مردم را هدفمندتر خواهد کرد.

وی گفت: انتظار داریم دستگاه‌هایی اجرایی که در حال تلاش و فعالیت هستند، از ظرفیت بالای گروه‌های جهادی نیز استفاده کنند و توان آنها را در موضوعات مختلف به‌کار بگیرند.

عمرانی افزود: هر دستگاهی که تسهیلات اشتغالزایی پرداخت می‌کند در کنارش باید مشاوره هم متقاضیان بدهند تا تولید باکیفیت و نیاز بازار تولید و به بازار عرضه شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان بیان کرد: بسیج سازندگی استان تا کنون بالغ بر 460 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت کرده است که با این تسهیلات بیش از 10 هزار عرصه اقتصادمقاومتی در استان ایجاد شد و برای بیشتر از 17 هزار نفر نیز شغل ایجاد کرده است.

انتهای پیام/582/.

نظر شما