شناسهٔ خبر: 66673114 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ادعای اکیپ:

چهار ستاره نامدار برای جانشینی امباپه در PSG

در فرانسه گزارش داده‌اند ناصر الخلیفی روی چهار مهاجم سرشناس برای جانشینی کیلیان امباپه فکر می‌کند و در نهایت یکی را جذب خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه جمعه گذشته رسما اعلام کرد که بعد از پایان این فصل به فوتبالش در پاری سن ژرمن ادامه نخواهد داد و مدیریت باشگاه پاریسی از مدتی پیش به فکر تقویت تیم و کاهش خسارت ناشی از جدایی مهاجم فرانسوی هستند.

2021923

طبق ادعای نشریه اکیپ، تمدید نکردن امباپه، از طریق حقوق و پاداش‌ها، باعث صرفه جویی 200 میلیون یورویی برای پاری سن ژرمن می‌شود و آنها قصد سرمایه گذاری این پول برای خرید در پست‌های مختلف را دارند.

اکیپ از چهار ستاره‌ای که ناصر الخلیفی برای جانشینی امباپه در نظر دارد، نوشته است: 

2021816

ویکتور اوسیمن (ناپولی)

آقای گل فصل قبل آخرین سری آ ناپولی را ترک خواهد کرد و لوئیس کامپوس، مدیرفنی پاری سن ژرمن، او را از زمان حضورشان در لیل، از نزدیک و به خوبی می‌شناسد. اکیپ می‌گوید انتقال اوسیمن بیش از 100 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

رافائل لیائو (میلان)

موقعیت لیائو شبیه اوسیمن است زیرا لوئیس کامپوس نیز او را از زمان حضورش در لیل کاملاً می‌شناسد. علاوه بر این، از نظر مشخصات، او شباهت‌های خاصی با امباپه دارد. مشکل میلان درخواست 175 میلیون یورو بند فسخ بازیکن است.

2022084

برناردو سیلوا (منچستر سیتی)

لوئیس کامپوس زمانی برناردو را به موناکو برده بود و شناخت خوبی از ستاره پرتغالی دارد. بند فسخ 60 میلیون یورویی او برای تیم بزرگی مانند پاری سن ژرمن مقرون به صرفه است. به نظر می‌رسد دوران حضور او در منچسترسیتی تابستان امسال به پایان می‌رسد.

خویچا کواراتسخلیا (ناپولی)

به نظر می‌رسد دوران حضور ستاره گرجی در ناپولی هم به پایان خود نزدیک شده است. او در کانون شایعات مختلف نقل و انتقالاتی قرار گرفته، اما حضور در پروژه‌ای مانند PSG بدون شک برایش جذاب خواهد بود.

نظر شما