شناسهٔ خبر: 66672977 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دیدار با خانواده خوش‌جمعیت و شاد «حسنی» در ایلام

محمدجواد داودی نصر

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام و معاون بهداشتی این دانشگاه در هفته ملی جمعیت با خانواده خوش جمعیت «حسنی» دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این دیدار اظهار کرد: فرزندآوری و افزایش جمعیت مسئله‌ای مهم در بقای نسل و ادامه حیات بشر بوده که در بسیاری از کشورها با وضع قوانین مطلوب مورد توجه و حمایت قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محمد باقر هاشمی» افزود: در کشور ما نیز با وضع قانون جوانی جمعیت در دولت سیزدهم به صورت جامع به ابعاد مختلف این موضوع پرداخته شده که امید می‌رود با فراهم نمودن بسترها و زیرساخت‌های لازم، در زنده و پویا ماندن جمعیت جوان ایران به صورت جدی مثمرثمر واقع شود.

دکتر «علی نیکونهاد» معاون بهداشتی دانشگاه نیز بر تکریم مادران باردار و بانوانی که قصد فرزنددار شدن دارند، تاکید کرد و گفت: تشویق، تکریم و حمایت از مادران باردار و فرزندان آنها در سرلوحه کار ما قرار دارد و البته نباید فراموش کرد که جوانی جمعیت، محدود به یک وزارتخانه نیست بلکه وزارت بهداشت وظایف مهم و خطیری دارد اما تمام دستگاه‌های اقتصادی و غیراقتصادی نیز باید در این امر مشارکت کرده و در فرهنگسازی، سهیم باشند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، «علی‌عباس حسنی» پدر این خانواده نیز با بیان اینکه حضور فرزندان می‌تواند سبب شیرینی جمع ما شود، خاطرنشان کرد: همواره تلاش کرده‌ایم خانواده‌ای شاد و مفرح داشته باشیم.

آقای حسنی دارای ۶ فرزند، یک داماد و دو نوه است تا جمع ۱۱ نفره آن‌ها همواره شاد باشند.

انتهای پیام

نظر شما