شناسهٔ خبر: 66672627 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مردم از کورس سرخابی‌ها لذت می‌برند

عبدی: بعضی مربیان از روی نوشته می‌خوانند!

هافبک سابق پرسپولیس با مقایسه رفتار اوسمار و مربیان تیم رقیب می‌گوید سناریو چیدن در فوتبال ایران دیگر جواب نمی‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، بهادر عبدی بازیکن سابق  پرسپولیس درباره جدال با رقیب سنتی در راه قهرمانی لیگ می‌گوید: در چهره بازیکنان پرسپولیس که نگاه می‌کردم، به وضوح می‌دیدم که چقدر با آرامش بازی می‌کنند و حتی در زمان‌های پرفشار هم نمایش بهتری ارائه داده و پیروز می‌شوند؛ به همین دلیل وقتی به این موارد در کنار کیفیت فنی برتر و تعدد بازیکنان با کیفیت پرسپولیس فکر می‌کنم، می‌بینم که باز هم می‌توانند بهترین نتیجه را کسب کرده و عنوان قهرمانی را به دست آورند؛ هر چند پرسپولیس به هیچ‌وجه تا پایان هفته آخر نباید دست از تلاش بردارد چه بسا که شاهد بودیم در چندین مرحله روز آخر و دقایق پایانی تکلیف قهرمانی روشن شده است. 

او ادامه می‌دهد: به نظرم با ادامه این کورس قهرمانی مردم کشورمان هم از نمایش و رقابت دو تیم لذت می‌برند. به همین دلیل این حال خوب را نباید از مردم بگیریم و با بیان بعضی از مسائل و حرف‌های جهت‌دار این حال خوب را خراب نکنیم.

1110568

عبدی درباره جنگ رسانه‌ای در حاشیه کورس قهرمانی لیگ می‌گوید: سناریوچینی دیگر در فوتبال جواب نمی‌دهد. بعضی از صحبت‌ها درباره پرسپولیس واقعاً خنده‌دار است چون در ۱۰ سال اخیر قدرت پرسپولیس با قهرمانی‌های متعدد در لیگ و حذفی و کسب سه‌گانه به خوبی مشخص شده است. درطرف مقابل بعضی از مصاحبه‌های جهت‌دار مربیان رقیب را که از رو و مطالب آماده‌شده، متن‌هایشان را می‌خوانند، شاهدیم؛ در حالی که اوسمار فقط در مورد تیم خودش حرف می‌زند و همواره درباره تیم‌های مقابل و کادر فنی‌ و روش بازی‌ آنها بااحترام زیادی یاد می‌کند. من فکر می‌کنم فوتبال ایران به مربیانی نظیر یحیی، نویدکیا و مسعود شجاعی نیاز دارد که بهترین نمایش‌ها را از تیم‌های آنها شاهد هستیم.

او درباره اینکه پرسپولیس مقابل هوادار هم فرصت‌های گل زیادی از دست داد هم به حریفش شانس گلزنی داد، می‌گوید: قبل از پرداختن به این موضوع باید بگویم که بیرانوند یکی از بهترین عملکردهای خودش را در لیگ ارائه داد و دو سه بخت مسلم را از حریف گرفت اما در فاز حمله پرسپولیس موقعیت‌های زیادی ساخت که بیشتر آنها را از دست داد. این مشکل باید اصلاح شود. در واقع وقتی می‌توانیم تا دقیقه ۲۰ چند گل بزنیم، نباید فرصت‌ها را از دست بدهیم و تا دقیقه نود استرس داشته باشیم و تنها با یک گل از حریفان پیش باشیم.

نظر شما