شناسهٔ خبر: 66672415 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان خبرداد؛

شستشوی بیش از ۸۰ کیلومتر شبکه و خط انتقال فاضلاب در بندرگز

بندرگز-مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از شستشوی بیش از ۸۰ کیلومتر شبکه فاضلاب طی سال گذشته در شهرستان بندرگز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رحیمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از شستشوی بیش از ۸۰ کیلومتر شبکه فاضلاب طی سال گذشته در شهرستان بندرگز خبر داد و اظهار کرد: این کار با هدف جلوگیری از انسداد شبکه فاضلاب و افزایش رضایتمندی مشترکان انجام شد.

وی از انجام ۶۷ مورد رفع گیر در شبکه و انشعابات فاضلاب، بازرسی ۹۰۰ مورد منهول فاضلاب و مه پاشی، ۸۹۰ منهول فاضلاب در سطح شهر به منظور حذف حشرات از شبکه فاضلاب خبر داد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: ۴۳ مورد نصب انشعاب جدید فاضلاب، ۲۰ فقره اصلاح انشعاب فاضلاب و ۳۰ مورد تعویض دریچه منهول سرقتی و از جا کنده شده و همسطح سازی ۵۵ فقره دریچه منهول از دیگر فعالیت‌های این امور طی سال گذشته بوده است.
رحیمی در حوزه آب از تعویض ۷۹ فقره کنتور خراب و فرسوده خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته توانستیم نسبت به ۱۰۶ فقره انشعاب آب جدید و استاندارد سازی هفت فقره انشعاب اقدام کنیم.

این مقام مسؤول گفت: رفع ۳۳۲ مورد اتفاقات انشعاب، رفع ۱۲۹ مورد اتفاقات شبکه و خط انتقال آب شرب، حفر و تجهیز سه حلقه چاه آب شرب، انجام بهسازی و مهندسی مجدد چهار حلقه چاه با افزایش دبی، اصلاح دو هزار و ۷۰۰ متر شبکه و خط انتقال آب شرب از دیگر اقدامات سال گذشته است که انجام شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: انجام ۱۹ هزار و ۹۷۴ مورد آزمون کلر سنجی آب با هدف تأمین آب شرب سالم و بهداشتی، شستشوی ۲۵ کیلومتر شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال آب شرب و شستشوی چهار باب مخزن ذخیره آب از اقدامات مهم در راستای بهبود وضعیت کیفی آب در سال ۱۴۰۲ در شهرهای بندرگز و نوکنده است.

نظر شما