شناسهٔ خبر: 66672217 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

مخالفت مجلس با تعطیلی پنجشنبه‌ها | مجلس با تعطیلی شنبه‌ها موافقت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که روز‌های جمعه و شنبه به عنوان تعطیلات پایان هفته باشد؛ البته باید این مصوبه به تایید شورای نگهبان برسد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز چهارشنبه صحن مجلس در جریان رسیدگی به جزئیات لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری موسوم به افزایش تعطیلی آخر هفته با تصویب تبصره ۳ لایحه به شرح زیر موافقت کردند:

تبصره ۳- تمامی دستگاه‌های اجرایی اعم از ستادی و استانی به‌استثنای واحد‌های نظامی، انتظامی و امنیتی و بخش عملیاتی واحد‌های خدمت‌رسانی از قبیل بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی‌درمانی، مراکز بهزیستی، بانک‌ها و اماکن ورزشی موظف‌اند ساعات کار خود را در پنج روز هفته از روز یکشنبه تا پنجشنبه تنظیم کنند. فهرست کامل بخش عملیاتی واحد‌های خدمات‌رسانی موضوع این تبصره ظرف مدت سه ماه از تاریخ لازم‌الاجراشدن این قانون توسط سازمان اداری و استخدامی کشور تهیه و به تصویب هیئت‌وزیران می‌رسد.

نمایندگان در جریان بررسی لایحه اصلاح قانون خدمات کشوری، با  ۱۳۶ رای موافق، ۶۶ رای مخالف و ۳ رای ممتنع با اصل گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر افزایش تعطیلات آخر هفته موافقت کردند.

 

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما