شناسهٔ خبر: 66671912 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کشف ۷۰ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در شمال تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۷۰ دستگاه لوازم خانگی قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۷ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل فروش لوازم خانگی قاچاق در شمال تهران شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری لوازم خانگی خارجی قاچاق در فروشگاهی در شمال تهران دپو و نگهداری می شود.

سرهنگ افشاری بیان کرد: مامورین این پلیس در بازرسی مشاهده کردند که این محل، یک فروشگاه بوده که مقادیری لوازم خانگی خارجی در آن دپو شده است که این کالاها فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی هستند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تصریح کرد: کالاها شامل تعداد 22 دستگاه ماشین لباسشویی، 8 دستگاه یخچال فریزر، 20 دستگاه جاروبرقی و 25 دستگاه سایر لوازم آشپزخانه خارجی بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 7 میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، گفت: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما