شناسهٔ خبر: 66671791 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار رزن عنوان کرد؛

توسعه روستاهای رزن خدمت ماندگار دولت سیزدهم

همدان-فرماندار رزن گفت: توسعه روستاهای رزن خدمت ماندگار دولت سیزدهم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر علی اصغر غفاری‌آثار عصر سه‌شنبه در بازدید از اجرای طرح‌های عمرانی در روستای «ویر» گفت: عمران و آبادانی روستاهای شهرستان رزن در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم شتاب گرفته است و موجب حیات دوباره به روستاها شده است.

وی گفت: دولت مردمی سیزدهم در خدمت به مردم به ویژه روستاییان و مناطق محروم، یکه‌تاز است و در این راستا مدیران دستگاه‌های اجرایی، بخشداران، دهیاران و البته بنیاد مسکن شهرستان رزن به عنوان یک نهاد انقلابی، در کنار دولت و مردم و وفاق و همدلی مسؤولان مسیر رشد و توسعه و عمران روستاها را فراهم کرده است.

فرماندار رزن افزود: اجرای طرح هادی، بهسازی، جدول‌گذاری و آسفالت معابر روستایی بخشی از برنامه‌های دولت سیزدهم برای تمامی روستاهای شهرستان به منظور توسعه و آبادانی روستاها است که خوشبختانه در مدت ۳۰ ماه گذشته توانسته‌ایم موجبات رضایت عمومی و خشنودی مردم و اهالی روستاهای شهرستان رزن را کسب کنیم.

گفتنی است فرماندار رزن با همراهی هادی ذاکر بخشدار سردرود و مددی رئیس بنیاد مسکن شهرستان رزن در ادامه بازدیدهای مستمر و میدانی خود امروز با حضور در روستای ویر از توابع بخش سردرود از نزدیک از نحوه و پیشرفت عملیات بهسازی، جدول گذاری معابر روستای ویر بازدید و به منظور تسریع و تکمیل پروژه دستورات لازم را صادر کرد.

نظر شما