شناسهٔ خبر: 66671662 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

شروع ثبت نام سومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی

ثبت نام در سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی و سومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی آغاز شد. ثبت نام در سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی و سومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ثبت نام در سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی و سومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی آغاز شد.

به اطلاع تمامی علاقه‌مندان ثبت نام در سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی و سومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی می‌رساند، ثبت نام در این دوره از جشنواره‌های خوارزمی از روز شنبه مورخ ۲۲ اردیبهشت  ۱۴۰۳ آغاز شده است و مهلت ثبت نام تا پایان مرداد ماه سال جاری می‌باشد.

هجده زمینه علمی مورد پذیرش در جشنواره‌ها شامل فناوری‌های شیمیایی، مهندسی مکانیک، مهندسی برق و کامپیوتر، هنر، معماری و شهرسازی، مدیریت آب، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، مهندسی عمران، صنایع پیشرفته و مدیریت هوشمند فناوری، مواد، متالورژی و انرژی‌های نو، زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، محیط زیست، فناوری نانو، مهندسی هوافضا، مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات، مهندسی مکاترونیک، مهندسی مخابرات و هوش‌مصنوعی و کوانتوم است.

متقاضیان شرکت در این دوره از جشنواره‌های خوارزمی می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره‌های خوارزمی www.khwarizmi.ir  قسمت سامانه جامع جشنواره‌های خوارزمی اقدام به ثبت نام کنید.

ضروری است قبل از شروع فرآیند ثبت نام، فایل راهنمای ثبت نام را مطالعه فرمایید.

انتهای پیام/

نظر شما