شناسهٔ خبر: 66671565 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بنگر: شک نکنید پرسپولیس قهرمان می‌شود/ اولین اشتباه در 3 بازی بعد آخرین اشتباه است

پیشکسوت پرسپولیس عقیده دارد این تیم شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، محسن بنگر پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با عملکرد این تیم مقابل هوادار در دیدارهای اخیر اظهار داشت: من از عملکرد تیم در دیدارهای اخیر راضی هستم و خدا را شکر در نیم فصل دوم و با اضافه شدن چند بازیکن تأثیرگذار نتایج تیم بسیار خوب شده و همچنین بازیکنان عملکرد بهتری را نسبت به گذشته از خودشان نشان می‌دهند. بازی با هوادار هم شاهد عملکرد خوبی از بازیکنان شاهد بودیم. خیلی زود به گل رسیدند و بازی را در دست گرفتند.

او ادامه داد: دیدارهای باقی مانده را باید بازی‌های فوق حساس عنوان کرد. اولین اشتباه حکم آخرین اشتباه را دارد. بازیکنان و کادر فنی باید هوشیارانه وارد زمین شوند و از جان و دل برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنند. نمی‌توان گفت که کدام بازی آسان و کدام دیدار سخت است، اگر هدف قهرمانی است باید با در هر بازی برای کسب ۳ امتیاز وارد زمین شد.

مدافع اسبق سرخ‌ها در خصوص انتقاداتی که از خط دفاعی این تیم می‌شود، تصریح کرد:. در مورد خط دفاع هم باید بگویم که بازیکنانی که در این پست بازی می‌کنند اکثراً ملی پوش هستند، کنعانی زادگان در تیم ملی ایران و گولسیانی در تیم ملی گرجستان از مهره‌های تقریباً ثابتی هستند که در هر بازی در قلب خط دفاع پرسپولیس بازی می‌کنند و اگر در دیداری کمی ضعیف عمل می‌کنند به دلیل فشار زیاد بازی‌ها و استرسی است که به آنها وارد می‌شود.

بنگر در خصوص دیدار هفته آینده پرسپولیس برابر استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: خوبی این دیدار حضور هواداران در ورزشگاه آزادی است که به بازیکنان کمک خواهند کرد و امیدوارم همانند دیدارهای اخیر نمایش خوبی را از شاگردان اوسمار شاهد باشیم و در آخر بازی به سود پرسپولیس به اتمام برسد.

این پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر آرزوی هواداران است که به امید خدا و با تلاش اعضای تیم این اتفاق امسال برای سرخ‌ها اتفاق خواهد افتاد و به عنوان تیم اول ایران پرسپولیس راهی مسابقات آسیایی می‌شود. من در این موضوع شک ندارم

انتهای پیام/

نظر شما