شناسهٔ خبر: 66671199 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

یکی دیگر از فرماندهان حزب‌الله لبنان در راه قدس به شهادت رسید

حزب‌الله لبنان بامداد امروز از شهادت یکی از اعضای خود در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر داد.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، حزب‌الله لبنان بامداد روز چهارشنبه شهادت یک رزمنده خود را در راه آزادی قدس به نام «حسین ابراهیم مکی» ملقب به «سید مکی» (55 ساله) و ساکن روستای «بیت حانون» تایید کرد.

این نیروی رزمنده حزب‌الله همرزم سردار شهید زاهدی بوده است.

سردار محمدرضا زاهدی (زادهٔ ۱۱ آبان ۱۳۳۹ اصفهان)، از فرماندهان ارشد نیروی قدس سپاه، در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به فیض شهادت نایل آمد.




 
ساعاتی پیش از این رژیم صهیونیستی یک خودرو را در جنوب لبنان هدف قرار داد که در جریان آن یک تن شهید شد.

صهیونیست‌ها از زمان اجرای عملیات «طوفان الاقصی» از سوی نیروهای جنبش مقاومت حماس در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۳، علاوه بر باریکه غزه به مناطق جنوب لبنان نیز حملات توپخانه‌ای و هوایی انجام می‌دهند.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان نیز در حمایت از عملیات طوفان الاقصی، پایگاه‌های نظامی صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

حزب‌الله همواره تاکید کرده است که این حملات در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین انجام شده و تا زمان تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

در همین حال جنبش مقاومت اسلامی لبنان شامگاه سه‌شنبه از عملیات موشکی علیه نظامیان و پایگاه رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.
 
حزب‌الله همچنین تصاویر حمله موشکی به یگان مدیریت و کنترل بالن‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در شهرک «أدمیت» در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

جزئیات سرنگونی بالن اسرائیلی توسط حزب‌الله
خبرنگار شبکه خبری العالم در لبنان روز سه شنبه شب گزارش داد که مقاومت اسلامی لبنان امروز عملیاتهایی علیه دشمن صهیونیستی انجام داد که بارزترین آنها رصد یک بالن اسرائیلی بر فراز شهرک المیت و ساقط کردن آن بود.

بنابر این گزارش، مقاومت با یک موشک پایگاه اسرائیلی را که بالن از آن به پرواز درآمده بود هدف قرار داد که باعث سقوط آن در خاک لبنان شد و پس از آن مقاومت این بالن را با تمام تجهیزات جاسوسی اش به ارتش لبنان تحویل داد.

بنا بر این گزارش، اتاق کنترل و هدایت بالن نیز هدف واقع شد و نیروهای موجود در آن کشته و زخمی شدند.

نظر شما