شناسهٔ خبر: 66671190 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رشیدی کوچی در گفت‌وگو با ایلنا:

پشت‌پرده افشاگری‌های اخیر، جنگ قدرت است

رشیدی کوچی در گفت‌وگو با ایلنا: نماینده مردم مرودشت گفت: قطعا پشت این اتفاقات (افشاگری‌ها) جنگ قدرت است چیزی غیر از این نیست، کسی برای خدا نمی‌آید آبروی یک مومن یا یک بنده خدا را ببرد؛ اما مشاهده کردیم خیلی از این افراد هیچ ابایی از بیان این موارد و ورود به زندگی افراد دیگر ندارند.

صاحب‌خبر -

جلال رشیدی‌کوچی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص افشاگری‌هایی که در جریان انتخابات اخیر اتفاق افتاد و اینکه چه انگیزه‌ها و عواملی پشت این اتفاقات پنهان است، گفت: اولا به نظر من این انتخابات یک انتخابات درون حزبی میان اصولگرایان بود و اصلاح طلبان نقشی نداشتند. از سوی دیگر در بین همان اصولگراها من از این اتفاقاتی که رخ داد به عنوان اتفاقات کثیف یاد می‌کنم.

وی ادامه داد: ما در این انتخابات شاهد بودیم که رقابت انتخاباتی به یک نزاع برای بردن آبروی بیشتر از همدیگر در میان جریانات مختلف اصولگرایی تبدیل شد و این خیلی بد بود، من فقظ نظاره‌گر بودم و غضه می‌خوردم که چرا در میان گروه‌های منتسب به جریان انقلابی شاهد چنین مسائلی هستیم و اینطور دارند پنجه روی چهره یکدیگر می‌کشند.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس تصریح کرد: در فرآیند این انتخابات پیروزی با کسانی بود که به دنبال تضعیف جریان انقلابی بودند و نتیجه آن هم کاهش مشارکت بود که در دور دوم رقم خورد.

رشیدی کوچی در ادامه عنوان کرد: به نظرم باید یک چاره‌ای اندیشیده شود، اینکه یک سری افراد چون ارتباطاتی با یک سری نهادهای امنیتی دارند، بالاخره این اخبار از یک جایی دارد می‌آید و آن نهاد‌ها هم در نزاع و تنازعی که با همدیگر دارند یک سری اخبار را به صورت قطره چکانی به افراد می‌دهند تا علیه همدیگر استفاده کنند که خروجی این کارها به نفع کشور نیست.

وی خاطرنشان کرد: این اتفاقات برخلاف نظر و نگاه رهبری است که ایشان می‌فرمایند مردم را به آینده امیدوار کنید و اخبار خوب موفقیت ها و دستاوردهای کشور را بگویید، خبرها و اطلاعات این چنینی که در فضای جامعه منتشر می‌شود منجر به ناامیدی مردم و دلسردی آنها می‌شود. عملا این ها دیگر هیچ چیزی را باقی نگذاشتند که مردم نسبت به آن اعتماد کنند و امیدوار باشند.

نماینده مردم مرودشت در ادامه اظهار داشت: می‌دانیم که فضای اکثریت جامعه با این اقلیت متفاوت است، این‌ها دارند برای جلب نظر و توجه همین اقلیت تلاش می‌کنند و برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند.

رشیدی کوچی در ادامه تصریح کرد: قطعا پشت این اتفاقات جنگ قدرت است چیزی غیر از این نیست، کسی برای خدا نمی‌آید آبروی یک مومن یا یک بنده خدا را ببرد؛ اما مشاهده کردیم خیلی از این افراد هیچ ابایی از بیان این موارد و ورود به زندگی افراد دیگر ندارند.

وی یادآور شد: البته این مواردی که مطرح می شود باید بررسی شود و حتما هم می شود اما اینکه اینطور ذره بین برداریم و زندگی افراد را زیر و رو کنیم و بعد اطلاعات آن را از روی قصد و برای اینکه در جامعه اثر بگذارد منتشر کنیم، اتفاقی خوب و به نفع نظام نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما