شناسهٔ خبر: 66671135 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

ششمین قهرمانی پورعسگری و آقاجانی در 110 روز/ اقتدار ملی‌پوشان ساحلی در مسابقات داخلی و خارجیستاره‌های ایرانی آماده برای انتخابی المپیک

صاحب‌خبر -

عباس پورعسگری و علیرضا آقاجانی (تیم امین و آرون رامسر) با کسب قهرمانی در تور ملی آق قلا، ششمین جام متوالی خود را در مدت 110 روز به دست آوردند تا اقتدار خود را در مسابقات داخلی و خارجی نشان دهند.

 

به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی تور ملی آق‌قلا که با حضور 23 تیم از روز یکشنبه 23 اردیبهشت آغاز شده بود، روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت با قهرمانی تیم امین و آرون رامسر به پایان رسید.

در دیدار نهایی این مسابقات تیم‌های امین و آرون رامسر (عباس پورعسگری – علیرضا اقاجانی) و هتل کانیار علی آباد کتول (عبدالحامد میرزاعلی – سینا شوکتی) به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده رامسر موفق به شکست حریف و کسب مقام قهرمانی شد.

ملی‌پوشان والیبال ساحلی ایران که برای پنجمین بار عنوان قهرمانی تورهای ملی در 110 روز اخیر را به دست آوردند، در دیدار نهایی آق قلا دو بر صفر و با امتیازهای 21 بر 19 و 21 بر 14 به پیروزی رسیدند.

تیم‌ ملی والیبال ساحلی ایران یک (عباس پورعسگری/علیرضا آقاجانی) نایب قهرمانی تور آسیایی سامیلا (25 تا 28 فروردین) و قهرمانی تور آسیایی نووالی فیلیپین که 16 تا 19 فروردین برگزار شد را نیز در گنجینه افتخارات خود در این مدت دارد.

مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک که خردادماه برگزار می‌شود، مهمترین میدان پیش روی تیم‌های ملی ساحلی ایران است که به نظر می‌رسد ستاره‌های از آمادگی خوبی برای حضور در این رقابت‌ها برخوردارند.

در دیدار رده‌بندی تور ملی آق قلا نیز تیم‌های شناور برتر پی پشت قشم یک (رسول خواجه – ابولحسن خاکی زاده) و موتور سیکلت آزمون دو (بهمن سالمی – مهدی محفوظی) با هم مسابقه دادند و میرزاعلی و شوکتی دو بر یک به پیروزی رسیدند و به دیدار فینال صعود کردند.

سالمی و محفوظی در ست دوم 21 بر 16 فاتح میدان شدند اما در ست‌های اول و سوم 16 بر 21 و 15 بر 10 نتیجه را واگذار کردند تا حریف نماینده قشم در دیدار رده‌بندی شوند.

ساحلی بازان والیبال ایران فصل جدید و فشرده‌ای را با تور ملی بوشهر که از چهارم تا ششم بهمن سال گذشته برگزار شد، آغاز کردند و  روز سه شنبه 25 اردیبهشت پنجمین تور ملی به پایان رسید تا در مدت 110 روز والیبال ساحلی ایران شاهد برگزاری پنج دوره مسابقات باشد.

تیم‌های اول تا سوم چهار تور ملی والیبال ساحلی اخیر به قرار زیر است:

 

تور ملی بندر ترکمن 19 تا 21 اردیبهشت

  1. تیم امین و آرون رامسر (عباس پورعسگری – علیرضا آقاجانی)
  2. هتل کانیار علی آباد کتول (عبدالحامد میرزاعلی – سینا شوکتی)
  3. شناور برترپی پشت قشم (رسول خواجه – ابولحسن خاکی‌زاده)

 

تور ملی بندر امام خمینی (ره) 25 تا 27 بهمن

  1. استعداد درخشان بندر امام خمینی (علیرضا آقاجانی – عباس پورعسگری)
  2. آبنیه گستر شمال شرق شاهرود (عبدالحامد میرزاعلی/کمال قریشی)
  3. هیات والیبال بندر امام خمینی (بهمن سالمی/آرش وکیلی)

 

تور ملی پارسیان (دهم تا دوازده بهمن)

  1. بتون آماده لیان (علیرضا آقاجانی-عباس پورعسگری)
  2. سنگ آهن بافق (مهدی محفوظی – مجتبی آرو)
  3. پاریاب امیران گنبد (الف) (بهمن سالمی – ضرغام منصوری)

 

تور ملی بوشهر جام خلیج فارس (چهارم تا ششم بهمن)

  1. افروغ گستران افق جنوب گناوه (علیرضا آقاجانی-عباس پورعسگری)
  2. سنگ آهن بافق (مهدی محفوظی-مجتبی آرو)
  3. هتل کانیار علی‌آباد کتول (عبدالحامد میرزا علی-آرش وکیلی)

 

نظر شما