شناسهٔ خبر: 66670900 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

سفر زوج استرالیایی با ماشین ۱۰۰ساله به زنجان

خبرگزاری فارس

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: زوج جهانگرد استرالیایی که با خودرو تاریخی Bean از انگلستان به استرالیا سفر می‌کنند، وارد ایران و روز گذشته وارد زنجان شدند و از آثار تاریخی این استان بازدید خواهند کرد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

داود آبیان، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این زوج استرالیایی از موزه رختشویخانه، بازار زنجان و فروشگاه‌های صنایع دستی شهر زنجان بازدید کردند.

معاون گردشگری استان زنجان افزود: در نظر این گردشگران خارجی، ایران برخلاف تصویر‌های ساخته شده رسانه‌ای، کشور بسیار امن با مردمان مهربان و خونگرم برای گردشگران است.

وی گفت: این زوج امروز از گنبد جهانی سلطانیه بازدید خواهند کرد و سپس به سمت تهران عزم خواهند شد.

آبیان افزود: تبلیغ ورود گردشگران خارجی و برگزاری این قبیل تور‌های گردشگری می‌تواند فرصتی برای معرفی درست کشورمان به عنوان مقصدی امن، زیبا و منحصربه‌فرد به جهانیان فراهم کند. 

وی بیان کرد: بنابر اعلام کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، «لانگ» و «بیو کیدبی» که سفر خود را در روز ۱۳ فروردین امسال از لندن، پایتخت انگلستان آغاز کردند، تا حالا کشور‌های فرانسه، بلژیک، لوکزامبورگ، آلمان، اتریش، اسلوونی، کرواسی، صربستان، بلغارستان و ترکیه را پشت سر گذاشته‌اند و یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ از طریق مرز بازرگان وارد ایران شدند.

نظر شما