شناسهٔ خبر: 66670619 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

نمایندگان کاری نکنند، فقط حقوق شان را بگیرند سنگین ترند! /از لایحه عفاف و حجاب و طرح صیانت عبور کنید /مجلس ۷ درصدی چه کاری خواهد کرد؟

کاربران خبرگزاری خبرآنلاین نظرات خود را درباره مجلس آینده و توقعاتشان از نمایندگان مجلس دوازدهم بیان کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در روز ۷ خرداد ماه ۱۴۰۳ مجلس دوازدهم با ۲۹۰ نماینده جدید، آغاز به کار خواهد کرد.

در این راستا خبرگزاری خبرآنلاین در یک نظرخواهی با عنوان «از نظر شما اولویت اصلی مجلس آینده چه باید باشد؟» از کاربران محترم خود خواست که نظرشان را درباره اولویت های مهم پارلمان آینده بیان کنند.

با نگاهی به نظرات کاربران فضای مجازی، ناامیدی از کارآمدی مجلس در تصویب قوانین مطلوب برای وضعیت اقتصادی و اجتماعی مردم روشن است.

به ویژه در دستور کار قرار گرفتن لوایحی چون عفاف و حجاب و طرح صیانت از کابران فضای مجازی و ... مردم را خشمگین کرده است.

از سوی دیگر، افشاگری های دریافت خودروهای شاسی بلند توسط برخی از نمایندگان مجلس و سیسمونی گیت خانواده محمدباقر قالیباف موجب بدبینی و تردید مردم شده است.

آنچنان که برخی کاربران محترم خواسته اند که نمایندگان مجلس آینده همین که کاری نکنند و قانون جدید وضع نکنند، اوضاع بهتر می شود.

در این میان، کاربری به نام «سیروان» نوشته است:«دقیقا اگر مجلس و مسئولین هیچ کاری نکنند اوضاع عالی میشه . الان مجلس جدید فقط چند اولویت اصلی دارد و آن : گران کردن بنزین ، گران کردن خودرو ، تحریم های بیشتر ، ارسال تمام منابع نظامی به روسیه . مشکل آفرینی بیشتر برای مردم.»

کاربری دیگر به نام «تقی» گفته است:«مجلس ۷‌درصدی نهایتا اوضاع اون ۷ درصد رو بهبود میبخشه.»

فرد دیگر از تکیه کلام شخصیت نقی در سریال پایتخت بهره می گیرد و می گوید: «مجلس؟؟؟؟ به قول نقی پایتخت، وِلَکِن بابا.»

شخص بی نام دیگری اینگونه نوشته:«شاسی بلندشون رو بگیرن برن دنبال طرح صیانت و حجاب انواع اقسام مالیات بر چیزهایی که به عقل بشریت نرسیده را وضع کنند»

اما برخی کاربرانی هم بودند که درخواست هایی از مجلس آینده داشته اند.

در این رابطه، کاربر بی نامی چنین درخواست کرده: «اولویت مجلس دوازدهم در ابتدا استیضاح وزیر اقتصاد و بعد از آن آموزش پرورش و صنعت معدن تجارت باشد و به سر انجام رساندن طرح شفافیت. سوخت گیری بر بازرسان اصناف»

یا فردی که دغدغه سربازی دارد، نوشته:«اجرای طرح سربازی حرفه ای مهمترین مسئله کشور هستش سربازی رو اختیاری کنند»

شخصی با نام کاربری « آیدین» نیر گفته:«کنترل تورم افزایش حقوق کارگر و ارزون شدن مسکن و ماشین»

کاربری به نام «سعید» چنین پیشنهاد داده است:«هر نماینده مجلس در شهر یا استانی که انتخاب شده یک کارخانه بسازد تا مگر بیکاری کاهش یابد و منجر به فراهم شدن اشتغال و ازدواج جوانان گردد»

یا شخصی دیگر چنین گفته:«مجلس کار اصلی ش قانون گذاری است..و در ادامه نظارت بر اجرای قانون...نمایندگان بررسی کنند کدام قوانین رو مردم دوست ندارند و به ضرر مردم و کشور هست..اون ها رو اصلاح کنند...»

۲۷۲۱۸

نظر شما