شناسهٔ خبر: 66670549 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

همزمان با اولین روز از هفته روابط عمومی برگزار شد:

صعودِ (صعود ۷۳۰) به قله‌ی روایت امید در فارس

همزمان با هفته روابط عمومی و ارتباطات و در همایش مدیران روابط عمومی دستگاه های استان فارس از کتاب «صعود ۷۳۰» روایتگر ۷۳۰ روز تلاش دولت سیزدهم در استان فارس رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در آیین رونمایی از کتاب《صعود ۷۳۰》آن را ارزشمند توصیف کرد و گفت: این کتاب که خلاصه ای از زحمات و تلاش های کارکنان و مدیران دولت سیزدهم است که در راستای جهاد تبیین ضروری است.
استاندار فارس افزود: کتاب «صعود ۷۳۰» چشم انداز کلی استان پهناور فارس را در حوزه خدمت رسانی دولت ارایه کرده و مرجع مستدلی برای شناخت ظرفیت های استان از سوی مدیران کشوری است.

خاطرنشان می سازد کتاب «صعود ۷۳۰» در ۵ فصل، ۷۳ آیتم و ۱۹۲ صفحه با مشارکت ۱۰۴ سازمان و دستگاه اجرایی استان به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس تدوین گردیده است.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس در خصوص این کتاب گفت: این اثر ارزنده، در قالب جداول آماری و نمودار تهیه شده و درک محتوای آن برای مخاطبان تسهیل شده است.

فرج زاده افزود: اطلاعات آماری کتاب «صعود ۷۳۰» مربوط به ۷۳۰ روز تلاش دولت سیزدهم در استان فارس است که می تواند دستمایه ی رسانه ها برای تهیه گزارش های مستند قرار گرفته و جامعه نخبگانی می تواند از محتوای آن در راستای جهاد تبیین بهره مند شوند.

وی بیان داشت: این کتاب حاصل تلاش ۲هزارنفر ساعت از مدیران کل، مدیران آماری، روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان و همت گروه تحقیق و تدوین است که طی هفت ماه به صورت تخصصی به کنکاش داده های آماری، راستی آزمایی و تجمیع آنها در قالب جدول و نمودار همت گماشتند و مرجع متقنی برای بررسی های آتی خواهد بود.

وی گفت: روند تدوین این کتاب، تجربه ی ارزنده ای است که برپایه آن ضرورت اشراف مدیران روابط عمومی بر عملکرد کلی دستگاه های اجرایی بیش از گذشته آشکار گردید.

این کتاب در آستانه هفته روابط عمومی و ارتباطات، توسط استاندار فارس رونمایی شد.

صعودِ (صعود ۷۳۰) به قله‌ی روایت امید در فارس

نظر شما