شناسهٔ خبر: 66670344 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خرید۵۵۰ میلیارد ریال ماشین‌آلات عمرانی برای اهواز

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اهواز با بیان اینکه سیاست شهرداری تقویت دستگاه‌های عمرانی شهر است گفت: به همین منظور از ابتدای امسال تاکنون ۵۵۰ میلیارد ریال انواع ماشین‌آلات و تجهیزات عمرانی خریداری شده است.

صاحب‌خبر -

خرید۵۵۰ میلیارد ریال ماشین‌آلات عمرانی برای اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فضل احمدی‌نیا بیان کرد: بودجه سال جاری سازمان عمران شهرداری اهواز پنج هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال تعیین شده است.

وی با بیان اینکه ۷۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی برای اهواز تعریف شده است گفت: صد‌ها طرح عمرانی در شهرداری اهواز طی سال‌های اخیر به اتمام رسیده است.

احمدی‌نیا گفت: در سال ۱۴۰۰ تولید آسفالت به میزان ۴۹ هزار تن و به مساحت ۳۵۰ هزار متر مربع انجام شد که این رقم در سال ۱۴۰۱ به ۸۶ هزار تن و مساحت ۶۱۵ هزار متر مربع رسید.

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اهواز با بیان اینکه در سال گذشته ۱۶۴ هزار تن آسفالت به مساحت تقریبی یک میلیون و ۱۵۰ هزار متر مربع تولید شد گفت: در زمینه تولید آسفالت خیابان‌ها و معابر شهری در اهواز انقلابی برپا شده است.

وی بیان کرد: ۲ تفاهم‌نامه با شرکت آبفا اهواز به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال برای ترمیم نوار‌های حفاری امضا شد و یک تفاهم‌نامه نیز با شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از طریق سازمان شهرداری‌‍های کشور به ارزش ۳۷۰ میلیارد ریال منعقد شده است.

بر اساس این گزارش، شهر اهواز یکی از کلانشهر‌های مهم کشور و بزرگترین شهر جنوب غرب کشور به شمار می‌رود.

نظر شما