شناسهٔ خبر: 66670298 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

غیبت روزبه به چشم آمد

مدافع هافبک آبی‌پوشان تهرانی در بازی مقابل فولاد در زمین نبود و غیبت او برای هواداران استقلال حس شد. مدافع هافبک آبی‌پوشان تهرانی در بازی مقابل فولاد در زمین نبود و غیبت او برای هواداران استقلال حس شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، استقلال در بازی این هفته خود در حالی توانست فولاد را شکست دهد که در ترکیب خود روزبه چشمی و صالح حردانی را در اختیار نداشت.

هر دو نفر البته برای روحیه دادن به هم تیمی ها در ورزشگاه حضور پیدا کردند اما در این میان حرص و جوش خوردن های چشمی روی سکوها با واکنش مثبت هواداران استقلال در فضای مجازی همراه شد و آنها نسبت به این اتفاق روی خوش نشان دادند.

غیبت چشمی در بازی البته به شدت هم قابل لمس بود چون استقلال در حالی که نیاز به گل داشت در زمین خودی مانده بود.  چشمی هوادار در قلب دفاعی استقلال بازی می‌کند و زمانی که این تیم نیاز به گل داشته باشد، با رهبری خود خط دفاع را تا نیمه زمین جلو می‌آورد اما در بازی مقابل فولاد که به حضور چشمی نیاز بود، این اتفاق رخ نداد. سیلوا البته بازی خوبی ارائه داد اما نیاز به رهبری چشمی در این بازی به شدت حس می‌شد.

گفتنی است بازی بعدی استقلال روز سه‌شنبه هفته آینده مقابل نساجی برگزار می‌شود که چشمی در آن بازی به ترکیب اصلی برخواهد گشت.

انتهای پیام/

نظر شما