شناسهٔ خبر: 66670084 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برگزاری مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در کردستان

مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان از امروز سه‌شنبه به میزبانی شهرستان مریوان آغاز شد. مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان از امروز سه‌شنبه به میزبانی شهرستان مریوان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان روز سه شنبه در حاشیه برگزاری این مسابقات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مسابقات در رشته های فوتسال، آمادگی جسمانی و دوومیدانی با شرکت ۸۵ نفر از دانش آموزان با نیاز ویژه دختر و پسر برگزیده دوره های تحصیلی متوسطه دوره اول پیش حرفه ای و کار دانش ویژه دوره دوم برگزار می‌شود.

طالب محمدی افزود: این مسابقات برای دانش‌آموزان دارای آسیب شنوایی، نیاز ویژه ذهنی و سندروم داون در رشته‌های فوتسال، آمادگی جسمانی و دوومیدانی از ۲۵ تا ۲۷ جاری به میزبانی شهرستان مریوان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: تیم‌های ورزشی مدارس توکل ونوآوران(سنندج)، ادیب وستاره(مریوان)، شفاء(قروه)، تربیت(بانه)، سپیده(بیجار)، شهید رجایی(سقز)، احیا(دهگلان) وبعثت(کامیاران) دراین رقابت‌ها حضور دارند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان با تاکید بر ضرورت توجه به فعالیت بدنی و اجرای برنامه‌های پیشگیری از کم‌تحرکی دانش‌آموزان با نیاز ویژه، ادامه داد: از این تعداد شرکت کننده، ۱۵ نفر دختر و ۷۰ نفر پسر هستند که از ۱۰ مدرسه و هنرستان استثنایی از هشت شهرستان برای شرکت در این مسابقات برگزیده شده‌اند.

نظر شما