شناسهٔ خبر: 66669309 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

توپ تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در زمین مجمع تشخیص/ مجلس کار خود را تمام کرد

نماینده مردم اصفهان در مجلس با تاکید بر اینکه مجلس کار خود را درباره تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی تمام کرده است، گفت: در حال حاضر وقت آن است که مجمع تشخیص مصلحت نظام، این مصلحت یعنی ایجاد امنیت شغلی را تأیید و لحاظ کند.

صاحب‌خبر -

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نگرانی کارکنان برخی شرکت‌ها از تبدیل نشدن وضعیت شغلی آن‌ها اظهار کرد: همه کسانی که در طول ماه‌ها و سال‌های مجلس یازدهم به دنبال این بودند که نمایندگان آن‌ها در مجلس موضوع نیروهای شرکتی و تبدیل وضعیت آن‌ها را پیگیری کنند، در جریان رسیدگی مجلس یازدهم بر این موضوع هستند.

وی افزود: مجلس یازدهم در یکی از آخرین روزهای کاری خود، بر مصوبه قبلی در این زمینه تاکید کرد و به‌دنبال تبدیل وضعیت این کارکنان است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در مجلس کار خود را انجام داده‌ایم؛ زیرا هم قانون را تصویب کردیم و هم مصرانه به دنبال تبدیل وضعیت‌ها بوده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه مجلس در هر صورت کار خود را در این زمینه تمام کرده است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر وقت آن است که مجمع تشخیص مصلحت نظام، این مصلحت یعنی ایجاد امنیت شغلی را تأیید و لحاظ کند.

نظر شما