شناسهٔ خبر: 66668966 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

استفان اورتگا، دروازه‌بان منچسترسیتی، با یک سیو در دقایق پایانی بازی مقابل تاتنهام تیمش را به یک برد حساس هدایت کرد.

گواردیولا تا مرز سکته پیش رفت + فیلم

گواردیولا تا مرز سکته پیش رفت + فیلم

صاحب‌خبر -

تیم منچسترسیتی با پیروزی دو بر صفر مقابل تاتنهام، گام بسیار بلندی به سمت قهرمانی در فاصله یک هفته مانده تا پایان فصل برداشت. هر دو گل سیتی را ارلینگ هالند به ثمر رساند، اما نقطه عطف مسابقه در دقیقه ۸۶ اتفاق افتاد؛ جایی که ممکن بود جام قهرمانی از دستان پپ گواردیولا و تیمش خارج شود.

در این دقیقه مانوئل آکانجی روی پرس برایان جانسون نتوانست توپ را به دروازه‌بان پاس بدهد و سون هیونگ مین به توپ رسید تا به سمت دروازه سیتی حرکت کند.  در حالیکه روبن دیاس کاپیتان کره‌ای تاتنهام را تعقیب می‌کرد او به نزدیکی محوطه جریمه رسید و شانس خود برای گلزنی‌اش در موقعیت تک به تک آزمایش کرد که با واکنش استثنایی استفان اورتگا همراه شد.  سون تصمیم گرفت توپ را با ضربه زمینی پای راست از کنار دستان اورتگا عبور دهد که این دروازه‌بان نهایت آمادگی خود را به نمایش گذاشت و با باز شدن به موقع پای راستش این موقعیت حساس را دفع کرد.

واکنش پپ گواردیولا در این صفحه از لنز دوربین‌های تلویزیونی دور نماند و او که در آن ثانیه ها، جام قهرمانی را از دست رفته می دید با دراز کشیدن روی زمین تا مرز سکته پیش رفت و صحنه‌های جالبی را رقم زد اما بعد از مهار توپ دوباره از جایش بلند شد.

اورتگا که با توفیق اجباری و به دلیل مصدومیت ادرسون در ۲۰ دقیقه آخر بازی کرد، جام قهرمانی را برای تیمش نگه داشت و چند دقیقه بعد هالند گل دوم را هم از روی نقطه پنالتی زد و کار را تمام کرد.

خبرنگار: مسیح درخشنده

نظر شما