شناسهٔ خبر: 66668836 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جلال‌الدین و آماری بهتری از تمام فصول:

بهترین فصل فوتبالی یک بازیکن با نویدکیا! (عکس)

علی‌محمدی در بازی با سپاهان یک اتفاق خاص را رقم زد!

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، جلال‌الدین علی محمدی بهترین فصل فوتبالی خودش را تحت نظر محرم نویدکیا در تیم فوتبال مس‌رفسنجان پشت سر می‌گذارد و در این فصل 6 گل و 2 پاس گل به نام خودش ثبت کرده این در حالی است که او در سه فصلی که در سپاهان حضور داشت فقط 3 پاس گل ارسال کرده بود و موفق به گلزنی نشده بود.

عل‌محمدی از زمان حضور نویدکیا 4 گل برای مس به ثمر رسانده و پیش از آن هم 2 گل دیگر وارد دروازه رقبا کرده بود و در حال حاضر با 6 گل بهترین گلزن مس رفسنجان در مسابقات لیگ برتر بوده و بالاتر از مهاجمان این تیم در رتبه یازدهم جدول گلزنان لیگ برتر حضور دارد.

2021877

جلال‌الدین که در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند 5 گل از 6 گل خودش را خارج از باکس محوطه جریمه به ثمر رسانده و در بازی مقابل تیم سابق خود سنت‌شکنی کرد و با ضربه سر از داخل محوطه شش قدم گلزنی کرد تا علاوه بر اینکه مقابل سپاهان گلزنی کند سبک جدیدی از گلزنی را هم در این فصل تجربه کند و دیدار با تیم سابق برای او به یک مسابقه خاص تبدیل شد.

این هافبک باتجربه در 26 مسابقه از 27 بازی مس رفسنجان به میدان رفته و یکی از ارکان اصلی این تیم بوده و در ادامه مسابقات لیگ محرم نویدکیا روی توانایی‌ها و تجربه این بازیکن حساب باز کرده است.

علی محمدی در این فصل 3 پاس گل هم ارسال کرده و با 9 تاثیرگذاری مستقیم روی گل‌های مس رفسنجان ستاره اصلی این تیم در مسابقات بوده است.

نظر شما