شناسهٔ خبر: 66668775 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

همه جام‌های ممکن را از دست داد؛

بازنده‌ترین سرمربی امسال فوتبال آسیا را بشناسید

باشگاه الاتحاد عربستان به دلیل کسب نتایج ضعیف به همکاری خود با مارسلو گایاردو پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، با اعلام فابریتزیو رومانو، روزنامه نگار معروف ایتالیایی، باشگاه الاتحاد پس از شکست سنگین مقابل الاتفاق تصمیم گرفت مارسلو گایاردو را از سمت خود برکنار کند؛

البته هنوز مشخص نیست که او در این مقطع جدا می‌شود یا در پایان فصل به همکاری‌اش با این باشگاه پایان می‌دهد.

مارسلو گایاردو که از 24 نوامبر گذشته هدایت الاتحاد را برعهده گرفت، در 30 بازی در رقابت‌های مختلف روی نیمکت این تیم نشست. او در این مدت 14 برد، 13 باخت و 3 تساوی ثبت کرد و 53 گل زد و 49 گل خورد.

باشگاه الاتحاد در شرایطی تصمیم به برکناری گاریاردو گرفت که او تمام عناوینی را که برای آن رقابت کرده بود، از دست داد؛ از لیگ عربستان گرفته تا جام پادشاهی عربستان، لیگ قهرمانان آسیا و جام باشگاه‌های جهان.

2021874

این تیم در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان با شکست 3-1 مقابل الاهلی مصر از دور دوم حذف شد و در لیگ قهرمانان آسیا نیز با الهلال روبرو شد و در هر دو بازی شکست خورد.

الهلال در جام پادشاهی عربستان نیز شکست جدیدی را به الاتحاد تحمیل کرد و شاگردان گایاردو در مرحله نیمه نهایی از این مسابقات خداحافظی کردند.

در لیگ عربستان نیز الاتحاد در حال حاضر در رتبه پنجم جدول قرار داده و نکته مهم اینکه گایاردو در دیدار مقابل مقابل مدعیان (الاهلی، الهلال و النصر) نیز شکست خورد.

نظر شما