شناسهٔ خبر: 66668199 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

فنونی‌زاده: نگران عملکرد مدافعان پرسپولیس در ۳ بازی آینده هستم/ استقلالی‌ها درباره تیم خودشان صحبت کنند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خط دفاع پرسپولیس مقابل هوادار آرامش کافی را نداشت و در برخی صحنه‌ها در تقابل با مهاجمان حریف عقب می‌ماند.

صاحب‌خبر -

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با میزان درباره برتری تیم فوتبال پرسپولیس مقابل هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و هر ۲ تیم خلاق عمل کردند و جو بازی را هیجان انگیز پیش بردند. تیم فوتبال هوادار جسورانه بازی کرد و برای گلزنی همه کار کرد.

وی در ادامه گفت: وقتی بیرانوند بهترین بازیکن زمین می‌شود باید فهمید که تیم هوادار تا چه اندازه خوب بازی کرده است. ما توانستیم از این بازی سخت ۳ امتیاز را در خارج از خانه کسب کنیم که این یکی از چالش‌های بزرگ اوسمار بود و نشان داد که به خوبی می‌تواند بازی‌های خارج از خانه را با موفقیت پشت سر بگذارد.

*مدافعان پرسپولیس مقابل هوادار تمرکز لازم را نداشتند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با عملکرد سرخ‌پوشان مقابل هوادار تصریح کرد: خط دفاع پرسپولیس مقابل هوادار تمرکز و آرامش لازم و کافی را نداشت و در برخی صحنه‌ها دفاع پرسپولیس در تقابل با مهاجمان هوادار عقب می‌ماند. خط هافبک پرسپولیس با تجربه عمل کرد و امید عالیشاه یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشت. مسعود شجاعی به عنوان یک مربی جوان تیم خود را شجاع بار آورده و مقابل تیم بزرگی چون پرسپولیس با تاکتیک و برنامه عمل کردند. نگران عملکرد خط دفاع سرخپوشان برای ۳ بازی آینده هستم و می‌ترسم. 

فنونی‌زاده با بیان اینکه سه بازی پیش رو سرنوشت قهرمان این فصل را مشخص خواهد کرد، عنوان کرد: استقلال خوزستان، شمس آذر قزوین و مس رفسنجان سه حریف سرسخت قرمزپوشان خواهند بود. استقلال خوزستان متأسفانه شرایط خوبی ندارد و یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ دسته یک است. با توجه به اینکه شاگردان اوسمار در آزادی قابل این تیم قرار می‌گیرند می‌توان نتیجه این بازی را از قبل پیش‌بینی کرد. تیم‌های شمس آذر و مس رفسنجان چالش بزرگی برای سرخ‌پوشان خواهند بود و باید از اکنون برای این ۲ بازی برنامه‌ریزی کرد.

*امیدوارم ۳ بازی پایانی را با موفقیت پشت سر بگذاریم

پیشکسوت سرخ‌ها در پایان با بیان اینکه بازیکنان سابق استقلال باید درباره تیم خودشان صحبت کنند، خاطرنشان کرد: به عنوان یک پیشکسوت پرسپولیس حق دارم درباره تیم محبوبم صحبت کنم و عملکرد آنها را نقد و بررسی کنم، اما تا جایی که امکان دارد درباره تیم‌های دیگر صحبت نمی‌کنم. این موضوع باید در دستور کار پیشکسوتان استقلال قرار بگیرد و به جای ایجاد حواشی و نظر درباره تیم‌های دیگر به نقد تیم خودشان بپردازند. با این اوصاف به تک تک بازیکنان پرسپولیس و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم و بابت زحماتی که می‌کشند تشکر می‌کنم. امیدوارم ۳ بازی پایانی را با موفقیت پشت سر بگذاریم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

انتهای پیام/

نظر شما