شناسهٔ خبر: 66668110 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نجف‌زاده: مشارکت مردم به اجرایی شدن نهضت ملی مسکن کمک می کند

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: قطعا اگر به مردم اعتماد شود و به آنها زمین و تسهیلات داده شود می توانند در جهش تولید مسکن نقش آفرین باشند.  عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: قطعا اگر به مردم اعتماد شود و به آنها زمین و تسهیلات داده شود می توانند در جهش تولید مسکن نقش آفرین باشند. 

صاحب‌خبر -

عادل نجف زاده، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا در مورد واگذاری زمین به مردم و ارائه تسهیلات به آنها برای ساخت مسکن، گفت: ما یک سری سرمایه‌های سرگردان داریم که دست مردم هستند و در طول سالیان متمادی دیدیم که این سرمایه ها به جای مولد سازی در جهت کمک به بهبود فضای کسب و کار، در چرخه با ارزش افزوده مصرف و در بورس و دلار هزینه شدند.

وی اظهار کرد: مصداق مشارکت مردم مصداقش اینجاست که بخشی از مردم توانایی ایجاد مسکن دارند و اگر دولت به دنبال ایجاد مسکن هست، در سال مزین به شعار مقام رهبری و مشارکت مردم و جهش تولید، می توانیم بخشی از سرمایه های مردم را به عنوان یک سرمایه اجتماعی بزرگ در حوزه مسکن بیاوریم.

نجف زاده بیان کرد: مشارکت مردم می تواند به اجرایی شدن نهضت ملی مسکن کمک کند. نظام تامین مالی و بانکی نیز باید به مردمی که خودشان مقداری آورده دارند اعتماد کند و به آنها تسهیلات ارائه کند. 

وی خاطر نشان کرد: قطعا اگر به مردم اعتماد شود و به آنها زمین و تسهیلات داده شود می توانند در جهش تولید مسکن نقش آفرین باشند.

انتهای پیام/

نظر شما