شناسهٔ خبر: 66667815 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

گوگل با هوش مصنوعی جمینای لایو، مکالمه با هوش مصنوعی را طبیعی‌تر و راحت‌تر می‌کند

گوگل در رویداد I/O امشب از Gemini Live رونمایی کرد که یک تجربه جدید موبایلی برای مکالمه طبیعی با هوش مصنوعی خود است. این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا برای مصاحبه شغلی آماده شوند، برای یک سخنرانی عمومی نکاتی دریافت کنند و به طور کلی مکالمه‌ای روان‌تر و طبیعی‌تر با هوش مصنوعی داشته باشند.

صاحب‌خبر -

گوگل با قابلیت جمینای لایو(Gemini Live) می‌خواهد کاربران طبیعی‌تر و راحت‌تر از همیشه با هوش مصنوعی مکالمه داشته باشند.

به گزارش ایسنا، گوگل در رویداد I/O امشب Gemini Live را به نمایش گذاشت که یک تجربه جدید موبایلی برای مکالمات طبیعی با هوش مصنوعی خود را ارائه می‌دهد.

این ویژگی می‌تواند به کابران کمک کند تا برای یک مصاحبه شغلی آماده شوند یا برای یک سخنرانی عمومی نکاتی را به سخنران ارائه دهد.

گوگل چند مورد استفاده بالقوه از این هوش مصنوعی را ذکر کرد. کاربران می‌توانند با «جمینای لایو» مکالمه‌ای داشته باشند تا برای یک مصاحبه شغلی آماده شوند، جایی که به طور بالقوه می‌تواند از کاربر سوالات مرتبط در مورد موقعیت‌های مختلف بپرسد.

همچنین اگر می‌خواهید درباره یک سخنرانی تحقیق کنید، می‌تواند به شما نکاتی درباره سخنرانی عمومی ارائه دهد.

چیزی که Gemini Live را منحصربه‌فرد می‌کند این است که می‌توانید با سرعت معمولی صحبت کنید یا حتی اگر بخواهید وسط حرف آن بپرید.

در حالت ایده‌آل، این باید بیشتر شبیه به مکالمه با یک فرد باشد، به جای اینکه فقط دستورات دستیار هوشمند یا پرس و جوهای هوش مصنوعی را بیان کند.

گوگل در رویداد I/O همچنین پروژه آسترا(Project Astra) را به نمایش گذاشت که یک دستیار مجازی نسل جدید است که مفهوم Gemini Live را حتی فراتر می‌برد.

آسترا قادر است تصاویر دوربین شما را مشاهده کند و به سوالات در لحظه پاسخ دهد.

در حال حاضر مشخص نیست که چه مدت طول می کشد تا این ویژگی در دسترس قرار گیرد، اما گوگل می‌گوید برخی از ویژگی‌های آسترا اواخر امسال به Gemini Live می‌پیوندد.

گفتنی است که Gemini Live در چند ماه آینده برای مشترکین Gemini Advanced در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما