شناسهٔ خبر: 66667725 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فال حافظ متولدین هر ماه - چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

صاحب‌خبر -

فروردین

یهو از خواب بیدار شدی و دیدی که یه عالمه کار رو زمین مونده و باید یه تکونی به خودت بدی. حسابی با زندگی کلنجار رفتی و سعی کردی که خودت رو ثابت کنی. معلومه که تو این مسیر سختی‌هایی هم داشتی و یه جاهایی زمین خوردی، ولی کم نیاوردی و با تلاش و پشتکار آروم آروم رفتی جلو. شاید اگه یه جور دیگه به قضایا نگاه کنی، سرعت پیشرفتت هم بیشتر بشه. مطمئن باش که یه عالمه راه حل خوب تو ذهنت هست، فقط کافیه یه کم بهشون فکر کنی. زحمت‌هایی که تو این مدت کشیدی بالاخره داره به ثمر میرسه و طعم شیرین موفقیت رو میچشی. اون کاری که یه مدت پیش شروعش کردی بالاخره تموم می‌شه و خیالت راحت می‌شه. یه معامله مهم هم که خیلی واست اهمیت داره بالاخره سرانجام پیدا می‌کنه و می‌تونی نفس راحتی بکشی. سر یه پروژه یه کم کمبود وقت داری. بهتره که یه ذره اولویت‌بندی کنی و کارهای مهم‌تر رو اول انجام بدی.

اردیبهشت

امروز قراره حسابی با خودت کلنجار بری و خودت رو زیر سوال ببری. شاید از این قضیه خوشت نیاد، ولی چاره‌ای نیست. اما یه خبر خوب هم دارم: این چالش یه فرصت عالی برای پیشرفته! با یه ذره خودشناسی و درس گرفتن از اشتباهات گذشته‌ات می‌تونی یه عالمه چیز جدید یاد بگیری و قوی‌تر بشی.  اول از همه باید با خودت صادق باشی و به خودت دروغ نگی. قبول کن که اشتباه کردی و سعی کن ازش درس بگیری. به جای اینکه تقصیر رو گردن بقیه بندازی، مسئولیت کار خودت رو به عهده بگیر. به زودی یه خبر خوب می‌شنوی که حالت رو حسابی خوب می‌کنه. فقط یه کم صبر کن و دستپاچه نشو. این روزها حسابی دلسرد شدی و انگار همه چی یه دور باطله. یه کم از این هیاهو فاصله بگیر و یه نفس عمیق بکش. مطمئن باش که حالت بهتر می‌شه. برای گرفتن حرفی دودلی، وقت تلف نکن و بگو، نتیجه برات خوبه.

خرداد

چند هفته ایه که توی دنیای خیالات خودت غرق شدی، مدام داری فکر میکنی و برای آینده برنامه ریزی میکنی. اما دیگه وقتشه که از این دنیای خیالی بیرون بیای و به دنیای واقعی برگردی. تو توی این مدتی که توی خودت بودی، کلی فرصت داشتی که خودت و کارهاتو بررسی کنی و ببینی چی خوبه و چی بد. حالا وقتشه که از این نتایجی که گرفتی استفاده کنی و یه سری تغییرات توی خودت ایجاد کنی. شاید لازم باشه که یه سری از عادت های بدتو ترک کنی، شاید لازم باشه که یه سری از روابطتو قطع کنی، شاید لازم باشه که یه سری از کارهاتو به روش دیگه ای انجام بدی. هیچوقت نترس از تغییر، تغییر همیشه خوبه، به شرطی که درست و به موقع انجام بشه. راستی، یه چیز دیگه هم یادت باشه: سعی کن تا میتونی خودت به تنهایی کارهاتو انجام بدی. به خودت اعتماد داشته باش و مطمئن باش که از پس هر کاری بر میای. هنوز وقتش نرسیده که یه رابطه ی عاطفی جدید رو شروع کنی، اما نگران نباش، این اتفاق هم دیر یا زود میفته. فقط کافیه که یه کم صبر داشته باشی، اونوقت زمینه ی آشنایی با یه آدم فوق العاده توی زندگیت به وجود میاد.

تیر

یه عالمه نقشه و برنامه برای آینده داری و داری تمام تلاشتو میکنی که بهشون جامه عمل بپوشونی. شاید یه ذره ریسک هم توی کارت باشه، اما نترس، ریسک کردن همیشه خوبه، به شرطی که با عقل و منطق باشه. فقط یادت باشه که زیادی توی این هیجان غرق نشو، چون اگه این اتفاق بیفته و عقل و منطقتو از دست بدی، ممکنه پشیمون بشی و ناراحت بشی. امروز یه آدم جدید توی زندگیت میاد، یه آدمی که شاید اولش خیلی توجهتو جلب نکنه، اما میتونه یه جور تلنگری به بقیه خواستگارات باشه که دست به کار بشن و یه کم بیشتر تلاش کنن. مواظب باش که از این آدم سوء استفاده نکنی، یه جور آلت دست خودت قرارش ندی. یکی از دوستات یه کمک کوچولو ازت میخواد. بد اخلاقی نکن، بهش کمک کن، هم به اون کمک کردی، هم حال خودت خوب میشه. روزهای آینده خیلی سرت شلوغه، همش کار و سفره. اما نگران نباش، توی این کارها خیلی موفق میشی و پیشرفت زیادی میکنی. فقط یه چیز دیگه: فعلا برای شراکت توی هیچ زمینه ای اقدام نکن، الان وقتش نیست.

مرداد

امروز یه فال پر از چالش و یه خبر خوب دارم برات. یه ایده ی جدید و خلاقانه برای یه پروژه ی گروهی داری و داری تمام تلاشتو میکنی که بقیه رو هم با خودت همراه کنی. اما یه کم عجله داری و میخوای حرف خودتو به زور به کرسی بنشونی. این کار اصلا درست نیست، چون فقط باعث میشه که اوضاع بدتر بشه و همه از هم دلخور بشن. بهتره که یه کم صبر داشته باشی و به حرف بقیه هم گوش بدی. با هم یه راه حل منطقی پیدا کنید و با همفکری هم مشکلو حل کنید. این روزها یه کم دلت تنگه و حوصله ی کسی رو نداری. اما غصه نخور، این روزها هم می گذره. فقط یه کم صبر داشته باش و سعی کن که به چیزهای مثبت فکر کنی. یه خبر خوب هم توی راهه که خیالتو از یه مسئله که خیلی نگرانت کرده راحت میکنه. بیشتر حواستو به کارها و وظایفت بده، یه کم بیشتر تلاش کن و مطمئن باش که به همه ی آرزوهات میرسی.

شهریور

انگار که همه ی کارهات یهو خیلی سخت شدن و بیشتر از چیزی که فکر میکردی وقت و انرژی میگیرن. اما نگران نباش، این اتفاقا همیشه میفتن، یه ذره سختی و چالش توی زندگی عادیه. فقط سعی کن که آروم باشی و نذار که عصبانیت روزتو خراب کنه. شاید این اتفاقا یه ذره حساس و زودرنجت کرده باشن، اما مواظب باش که با کسی که دوستش داری بد رفتاری نکنی، چون ممکنه باعث رنجشش بشه. امروز یه کم بیشتر حواست به سرعتت باشه، چه توی رانندگی، چه توی کار، چه توی زندگی. اگه احتیاط نکنی، ممکنه یه مشکلی واست پیش بیاد که اصلا دوستش نداری. امروز یه گفتگوی کاری داری که یه ایده ی عالی بهت میده و خیلی به کارت میاد. منتظر جواب یه نفر هستی که خیلی کلافه ات کرده، یه کم صبر داشته باش، دیر یا زود جوابتو میده. به خوابت بیشتر اهمیت بده، خواب خوب باعث میشه که هم حالت خوب بشه، هم تمرکزت بیشتر بشه، هم بتونی بهتر با چالش های زندگی کنار بیای.

مهر

یه عالمه کار داری که باید انجام بدی، اما یه ذره لجبازی میکنی و نمیخوای از موضع خودت کوتاه بیای. این لجبازی میتونه برات دردسر ساز بشه، اما نگران نباش، هنوز دیر نشده. فقط یه کم صبر داشته باش و سعی کن که یه ذره انعطاف پذیرتر باشی. ذهنتو باز بذار و به حرف بقیه هم گوش بده. اگه نمیدونی چیکار کنی، با یه همکار که بهش اعتماد داری و احترام میذاری صحبت کن. مطمئن باش که اون میتونه بهت کمک کنه که از این طوفان احساسات نجات پیدا کنی و یه تصمیم درست بگیری. امروز بهترین فرصته که مرزها رو توی روابطت مشخص کنی. اگه با همخونه ی جدیدت مشکل داری، یا یه عضو خانواده حریم خصوصی تو رو رعایت نمیکنه، از این فرصت استفاده کن و باهاشون صحبت کن. به جای اینکه توی کار بقیه دخالت کنی، سرتو به کار خودت بکن و زندگیتو بکن. یه اتفاقی توی زندگیت داره میفته که ازش بی اطلاعی. خیلی نگران یه نفر هستی و میخوای بهش کمک کنی. اما صبر داشته باش، تا ازت کمک نخواسته هیچی بهش نگو.

آبان

تو یه عالمه مهارت و توانایی داری که میتونی به بقیه هم یادشون بدی. امروز یه فرصت عالی داری که این کارو بکنی. از آموزش دادن به دیگران نترس، چون این کار باعث میشه که خودت هم چیزهای جدیدی یاد بگیری و خیلی بیشتر از وقتی که به تنهایی تلاش میکنی پیشرفت کنی. امروز یه سری اتفاقات جالب و خاطره انگیز برات میافته. شاید اولش یه ذره محتاط باشی و حتی با یه نفر که حریم خصوصیتو تهدید میکنه تند برخورد کنی، اما بعد میفهمی که این آدم با بقیه فرق داره و یه شخصیت خیلی خاص و جذاب داره. حتی ممکنه ببینی که این آدم دقیقا همون ویژگی های اخلاقی رو داره که تو توی یه آدم دنبالش میگردی. تو آدم خیلی سخاوتمندی هستی، اما گاهی اوقات زیادی به مادیات اهمیت میدی. سعی کن یه کم بیشتر به رفتارت توجه کنی و یه ذره از این مادی گرایی فاصله بگیری. یه تغییر کوچولو توی دکوراسیون منزلت یا توی ظاهرت بده. این تغییر باعث میشه که روحیه ات عوض بشه و حالت بهتر بشه.

آذر

انگار که دیگه از این که فقط بشینی و آرزو کنی خسته شدی. دیگه دلت میخواد که خودت کنترل زندگیتو دستت بگیری و آینده ی خودت رو بسازی. اینقدر اراده ی قوی داری که حتی خودت هم از خودت تعجب میکنی. تو روزهای آینده یه فرصت عالی داری که رویکردتو توی زندگی تغییر بدی و یه برنامه ریزی دقیق و منطقی برای آینده ات داشته باشی. شاید یه کار جدید شروع کنی و زندگیت یه جور دیگه بشه. فقط یه چیزی: مواظب باش که دوستای واقعی تو رو از دست ندی و باهاشون دعوا نکنی. اگه مشکلی واست پیش اومد، سعی کن که آروم باشی و باهاش کنار بیای. سرو صدا و دعوا راه ننداز، چون بعدا پشیمون میشی. در مورد نیت و هدفت صبور باش و عجله نکن. با تدبیر و آینده نگری پیش برو و مطمئن باش که به همه ی آرزوهات میرسی.  فقط کافیه که تلاش کنی و از امید و آرزوهات دست نکشی.

دی

از چند روز گذشته یه عالمه سوال توی ذهنت داری که آزارت میده. امروز بهترین فرصته که به این سوالات جواب بدی و تکلیف خودت رو باهاشون روشن کنی. سعی کن که زیاد به مسائل عاطفی فکر نکنی. اگه توی یه رابطه ای هستی که خوشحالت نمیکنه، از تموم کردنش نترس. اگه هم مجردی و به یه نفر علاقه داری که بهت جواب نمیده، زیاد بهش فکر نکن، چون به احتمال زیاد این علاقه یک طرفه اس. یه کاری شروع کن، کاری که انجامش لذت میبری و حالتو خوب میکنه. فعلا با کسی درد دل نکن، تا زمانی که تکلیفت با خودت روشن نشده. مطمئن باش که از این درس عبرت میگیری و دیگه اشتباهات گذشته رو تکرار نمیکنی. اگه برای کسی خودگذشتگی میکنی یا بهش محبت میکنی، منت نذار و نشون نده که از روی اجبار داری این کارو میکنی. مطمئن باش که این کار ارزشش رو داره و باعث میشه که بقیه بیشتر دوستت داشته باشن.  برای انجام یه کار داری زیادی برنامه ریزی میکنی، یادت باشه که یه سری چیزا از دستت خارجن. کمی راحت تر بگیر و زودتر دست به کار شو.

بهمن

انگار که یه مدتیه اعتماد به نفست کم شده و از اینکه توی جمع باشی و توی مرکز توجه قرار بگیری میترسی. اما دیگه وقتش رسیده که از این ترس ها دست بکشی و بری توی دل اجتماع. بزرگترین خطری که تو رو تهدید میکنه اینه که غرورت آسیب ببینه، اما نگران نباش، چون تو میتونی این آسیب رو التیام ببخشی. امروز قدرت و توانایی های بقیه رو دست کم نگیر. شاید یه ذره حواس پرت و بی اطلاع به نظر برسن، اما مطمئن باش که یه عالمه اطلاعات و دانش دارن که میتونن بهت کمک کنن. به حرفای بقیه خوب گوش بده، شاید بتونی از حرفاشون به نفع خودت استفاده کنی. توی جمع زود عصبی میشی و بدون فکر حرف میزنی و چند ساعت بعد پشیمون میشی. حس میکنی که بهت ظلم شده و بقیه به اندازه ی تو زحمت نمیکشن. امروز یه کم به خودت استراحت بده، یه لیوان چای بریز و برای یه ساعت هم که شده بنشین و به هیچی فکر نکن.

اسفند

نگرانی توی ذهنت داری که مربوط به شغلت و آینده ات میشه. شاید یه ذره پیشرفت کردی و فهمیدی که چه سرنوشتی در انتظارت هست و برای چه کاری ساخته شدی. اما دیگه وقتش رسیده که از فکر کردن به این چیزها دست بکشی و بری دنبال آرزوهات. امروز ممکنه یه دعوا بین تو و عشقت پیش بیاد، چون یکی از شما خیلی عصبانیه. سعی کن که از این دعوا دوری کنی و اگه پیش اومد، یه کم صبر داشته باش و بعدا در موردش صحبت کنید. موقع شوخی کردن با کسی که تازه باهاش آشنا شدی خیلی مواظب باش و هر حرفی رو به زبون نیار. یه تصمیمی برات گرفته شده که قبول کردنش خیلی سخته. فعلا سعی کن که با شرایط کنار بیای، اما تسلیم نشو و به دنبال راهی برای حل این مشکل باش. چند روزه یه عالمه پول خرج کردی و داری خودت رو سرزنش میکنی. حتی اگه یه ذره هم زیاده روی کرده باشی، مطمئن باش که به زودی پول بیشتری به دست میاری و میتونی همه ی این خرج ها رو جبران کنی.

انتهای پیام/

نظر شما